Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lisa - 3 juni 2012 21:32

Ligger hemma i min soffa å orkar knappt hålla ögonen öppna.

Alla energi jag haft gick åt på jobbet vill jag lova.

Negativ energi fick jag erfara efter rasten å en j*vla trams konflikt rent ut sagt.

Vad man blir lack på vissas sätt!

Hann se sista tävlingen i MM innan jag gick hem å säger Grattis å Hurra för Jörgen Jönsson.

Vilken stjärna å värdig mästare!


Slökollar på Die Hard 4 nu, perfekt underhållning för min trötta skalle, då jag kan den utantill.

Underbara scener när helikoptrar kraschas med hjälp av bilar å dialogen han har med sej själv hela tiden å sånt kul. :D

Hade passat perfekt å somna till i sängen, men där har vi ju inga kanaler så det får jag klara mej utan. :D


Ny vecka i morron igen å jag kan på allvar börja räkna ner veckorna till mitt livs första sommar-semester. :D

Detta är en trevlig vecka, med Martin hemma på en röd dag å kursstart i omv-lyftet där jag ska lära mej mer om äldres välbefinnande tillsammans med förhoppningsvis engagerade kollegor inom kommunen. :D Håller tummarna för bra lärare i allafall!


Ett par minuter till ger jag denna söndagen. Sen ska jag belöna mej själv å min fylleångest med å sova å vakna pigg å utvilad i morron! :D


Kram å hej på er!

Av Lisa - 3 juni 2012 15:53

Pausar en stund på jobbet! Med gårdagskvällen i färskt minne i kroppen är det inte utan att man känner sej lite matt. Mest är jag trött på mej själv, när man fyllt 25 så många gånger tycker man ju att man borde lärt sej att bete sej, men nä uppenbarligen inte. Dricka vin som vatten, prata för högt å äta smörgåstårta mitt i natten, jag är hopplös! Men det går ju inte göra annat än å be om ursäkt för sin omognad å gå vidare! Det är hemskt trevligt här i dag, med tårtkalas å härliga människor, då kan det inte bli annat än piggare! :) Nu ska jag ringa hem till familjen, sen är rasten slut! :)

Av Lisa - 3 juni 2012 08:24

Drack på tok för mycket av det där roséet i går.

Somnade innan Martin la sej men har vaknat ungefär tusen gånger å nojjat över tröttheten jag kommer känna i eftermiddag.

Känner mej rätt så sliten, men vad gör det?

Man fyller ju bara 25 en gång i livet, eller ja, en gång om året i mitt fall. :D

Kul hade vi i allafall, även om jag skulle klassa mej som i drygaste laget där på slutet...


I dag bjuder dagen inte på så mycket mer än jobb.

Börjar tolv å slutar kvart över nio.

Innan dess ska jag dock hinna med å äta frukost å pussa på mina pojkar!


Ha en bra söndag hörrni!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards