Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Lisa - 4 juni 2012 22:02

Jahapp.

Det blev kväll i dag också.

Är egentligen ganska trött i kroppen efter jobbhelgen å borde va trött i huvudet med efter att ha lagt ännu en växtvärksnatt till listan, men nä, förvånansvärt pigg är jag.

I morron har vi då ledig dag jag å grabbarna grus.

Om det ska forsätta å va vinterväder( japp, nu klagar jag på kylan också!) är jag lite sugen på å baka i morron.

Kan ju alltid hoppas att mina barn delar det suget. :D

I övrigt ska jag inte göra så mycket mer än å ta tag i det här med å boka stuga på Öland(påminn mej. :P)

Å så måste jag beställa kaffekapslar då vi testat nästan alla av de som följde med maskinen.

Jobbigare åtaganden kan man ha som ni hör. :D


Lika bra å ta kväll nu ändå, vem vet om det blir nått sovande... :D

Kram på er!

Av Lisa - 4 juni 2012 15:35

En mamma å en glad Leo-bus!


Sista passet på jobbhelgen avklarat!

Allt har flutit på å gått fint hela dagen.

Skönt med en ledig dag i morron dock, å tid med grabbarna grus!


Fick besked om min nya lön i dag, nästan en 800 kronors höjning, på heltid då förståss, men kanske 600 spänn extra på mina 80% kanske? :D

Inte helt illa måste jag ju säga. :) 


Annars har vi en ganska vanlig måndag här.

Dricker kaffe å kollar på lite tv innan det är dags att ta tag i middags-fisken.


Mormorn å morfarn är hit ringda så det kommer en stund å ler sen, trevligt värre för jag har knappt sen röken av dem sen vi var i Kalmar.


Vill bara kila inom å hälsa lite.

Vi hörs i kväll i nån paus på Alcatraz. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards