Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Lisa - 6 juni 2012 21:33

Vad gillar ni min nya header å texten?

Headerna är jag nöjd med.

Men jag vill ha lite mer grågrönt på texten, men får inte till nyansen, än. :D


Har jobbat fem timmar i kväll.

Lagom pass tycker jag nog. :)

Lugnt var det med så jag hann inte ens bli trött. :D


I morron lär jag dock va desto tröttare, först skola sen jobb.

Jag är taggad som tusan för den där skolan som ni märker.

Ska rota fram mitt gamla pennskrin å ett block med i kväll så jag är väl förberedd. :D

Jag älskar å lära mej nya saker, om det så är jobbrelaterat eller hur man tömmer en bag-in-box helt spelar ingen roll, det är bara sån jag är. :D


Är i valet å kvalet om jag ska lägga mej eller ge det sista avsnittet av Alcatraz en chans.

Får se hur det blir.(intressant va?!) :)


Innan jag ska till skolan ska jag springa ett varv på stan, hämta Morberg-rosé å spana på Cervera. :D Ska bli trevligt!

Handla är ju alltid kul, eller vad säger ni? :)


Nu tar jag kväll härifrån i allafall. :D


Kram å gonatt!

Av Lisa - 6 juni 2012 14:28

Har en ganska avslagen dag faktiskt.

Gör inte mycket alls.

Jag å Viggo streckläste ett gäng böcker när Leo sov å Martin har målat hela hus-sidan(framsidan?! med ytterdörren) vitare.

Sen har vi beställt 200 kaffekapslar å ätit överbliven pizza till lunch.

Känner mej lite rastlös å nere utan å kunna sätta fingret på varför.

Har väl lite svårt å slappna av när jag vet att jag ska jobba om en timme.


Jobbar kväll i morron med, men innan dess ska jag till skolan. :D

Ska bli superkul, å jag hoppas verkligen det uppfyller mina förväntningar.

Jobbar fredag med sen är jag faktiskt tredagarsledig igen. :)

På söndag ska vi som ni vet ha vårt kalas men annars har vi inga planer.

Om inte skattepengarna tittar in på kontot vill säga, då ska i allafall jag till ikea å köpa porslin. :)

Familjen får följa med varesej de vill eller inte. :)


usch vad jag tråkbloggar nu förtiden, jag hoppas det blir lite kuligare snarast! :)

Av Lisa - 6 juni 2012 09:32

Pojkarna i familjen är extra lediga å jag är låtsas-ledig fram tills fyra.

Gott! :D

Det blev såklart frallefrukost med vattenmelon som morronmys. :D


Grabbarna har redan målakläder på å ska ge sej i kast med teglet på huset är tanken.

Den sidan har flest fönster, så den är klar innan de nya fönsterna kommer.(sommarens projekt tydligen, fönsterbyten...! :))

Själv ska jag palta på mej en massa(bara 12 grader i dag med) å joina familjen strax.

Hissa den lilla fasadflaggan vore kanske också på sin plats. :)

Firar ni Sverige nått i dag?


Ha en bra dag så hörs vi sen! :D


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards