Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Lisa - 7 juni 2012 21:47

 

Fullt klassrum i skolan.

En ledig bänk.

Den bredvid min.

Deja vu? :P

Been there, done that.

Jag är van liksom, å det bekommer mej inte. :D

Jag vågar gå dit ensam, för att jag vill lära mej nya saker. :)


Jodå.

Skolan verkar ganska lovande.

Fick dock ingen bok då de inte hunnit komma å kände mej som ett frågetecken stundvis eftersom jag missat första lektionen å var dessutom tvungen å gå tidigare men i det stora hela kan det här bli bra.

Hetsade från stan mitt i efter-jobbet-rusningen å var på plats på jobbet vid halv fem.

Har jobbat på till nio sen hade jag turen att få skjuts hem.


Nu ska jag duscha av mej sen sover vi väl lite å vaknar till en trevlig fredag.

Först lite jobb å sen fredagsmys(eller hur Nina? :P) med hemburgare å rosé. :)


Per Morbergs rosé ligger på kylning! :)

 

Av Lisa - 7 juni 2012 12:23

Är färdig med mina sta-ärenden å sortering näsviken å inväntar min lektion. Har kånkat en låda(inte box utan LÅDA) från bolaget till bilen å sen lämnat in en kniv å shoppat expresso-muggar å ett kapsel-träd på cervera! :) Borde väl passat på å lunchat med men hade ingen lust så jag letade parkering vid skolan å gick å satte mej här för å vänta.Ganska skönt faktiskt även fast vinden är mer höst än sommar! :) Vi hör i kväll mina vänner!

Av Lisa - 7 juni 2012 08:57

Ganska skönt att jag har bytt till mej ett kvällspass i dag.

Särskilt med tanke på att Leo sov till åtta.

Viggo låg i babblade redan sju, men jag fick ligga kvar i sängen i allafall. :D

Resten av dagen blir ju ganska så hektisk så det var inte dumt alls med en mjukstart!


Jag vet inte hur jag ska hinna med alla ärenden innan jag ska till skolan, men jag har två timmar på mej, mellan elva å ett så.

Har bestämt mej för att göra ett sista försöka att få upprättlse för att de jättedyra besticken vi köpte blir rostfläckliga.

Knivarna enbart, även om vi sköter dem å diskmaskinen efter konstens alla regler är de prickiga. :(

Hoppas klagomålen kommer fram till tillverkaren i allafall. :(


Först å främst ska jag ju dock hämta en låda med vin, håll tummarna för att jag hittar en parkering nära Systemet. :P


Det är fortfarande vinterkallt ute å jag har liksom tappat glöden vad det gäller mina odlingar å det mesta annat också faktiskt.

Jag vill ha sommar nu, det är ju bara tre veckor kvar till midsommar(å semester!) för tusan!


Ha en bra dag hörrni.


 


Å tipsa gärna om era bästa recept på varm smörgåstårta, jag har ett upplägg, men tips är alltid bra! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards