Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Inte mycket till mys faktiskt. :P

Av Lisa - 8 juni 2012 18:41

Ytterst märklig skulle kunna beskriva den här dagen.


Allmän kaos på jobb, allt som kunde köra i hop sej gjorde det å det låg en fredagströtthet över hela bygget.

Hämtade barnen i ösregn å tog oss vidare till Ica för att handla mat, hämta kaffe å återigen konstatera att jag till synes inte har någon som helst pli på mina ungar.

Gah, i dag var det extremt, eller ja, Viggo var extrem å helgalen. Suck.

Jag måste va världens sämsta förälder, för jag ser aldrig en enda unge som beter sej så illa i affären. :(

Nått fredagsmys existerar inte här, åtminstone inte vid en måltid där hela familjen är samlats, för återigen, jag måste göra all världens fel för det är ALLTID kaos när vi äter middag i detta hemmet.

Herregud, barn som skriker, tappar å springer runt. :S

När jag var liten var vi till å med fyra barn under en period, men jag har inte ett enda minne av i närheten av nått sånt här urspårat.

Jag tycker jag ställer ganska höga krav på barnen här, men det verkar inte va tillräckligt...

Snart kan vi inte vistas utanför hemmet längre utan att få blickar efter oss.

Usch, jag vill inte ha odågor som ingen tycker om, utan omtänksamma å roliga barn...

Fattar inte vad jag gör för fel...

Jag känner mej minst sagt makt å rådlös...



Det märkligaste av allt var som hänt i dag var när jag skule böja mej innan middagen för att ta fram en rödlök(jo detaljer är viktigt. :P) ur kylen å det bara small till i mitt knä.

Det kändes som när man slår armbågen på värsta viset, rakt på nerven, fast i benet då.

Jag blev sittande på golvet både länge å väl å knät värker än, framför allt när jag böjer benet...?!

Vad kom det i från liksom?


Min plan för kvällen var enkel, middag med maken efter att de där små galningarna lagt sej, men jag hade lyckats glömma att han skulle till Norje å rocka i kväll.(jo det är sant, både att jag glömt bort å att Martin?!) ska till Rock-festivalen. :P) :)

Jag är inte det mista bitter för det, kul för honom att pausa lite hemifrån med. :)

Det unnar jag honom sannerligen.


Jag får försöka mysa ensam, men Morberg i glaset ska det nog gå fint. :D

Tror det får bli Love Actually eller nån annan tjejfilm som sällskap också. :P


Å nu, nu är det helg hörrni! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards