Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Lisa - 22 juni 2012 18:57

Ligger i sängen i lillstugan å försöker somna min yngsta son. Han är dödstrött men rutinen blir så annorlunda mot vad han är van vid hemma så det verkar bli segdraget det här. Skulle inte ens bli förvånad om jag somnar först av oss. ;) Det gick supersmidigt på upp vägen, vi körde i ett svep å kom fram vid fem tror jag. Då badade barnen trots att det är bra mycket kallare i luften än i vattnet. Ingen värme har vi men heller inget regn. ;) Har precis avnjutit vad som egentligen är traditionsenlig lunch å njuit i fulla drag! :) I morron anländer Stina, Daniel å Alva också! Då fortsätter vi å fira! Kram å hej!

Av Lisa - 22 juni 2012 14:24

Jag är klar!

Inget jobb på sex veckor!

Å nu, nu sticker vi till paradiset där en efterlängtad stor son å mormorn å morfarn väntar! :D


Glad midsommar på er! :D 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards