Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Att ta igen förlorad tid.

Av Lisa - 26 juni 2012 20:19

 

Nått positivt med vädret.

Underbar regnbåge!

 

Vi har haft en fantastisk dag.

Lekt å lekt å lekt.

Så underbart å se Viggo leka med sakerna som han inte rört sen han började på förskolan i höstas.

Djuren, playmo, briotågbanan å legot.

Å så har de lekt tillsammans, eller ja, Viggo leker med Leo å han leker jämte. :)

Det funkar i allafall å det är helt underbart å se dem samspela så. :)

Älskade ungar, vilken gåva att få va ledig sex veckor tillsammans med dem!

Leo pratar mer å mer å mer, mycket svårtolkat, men ändå, han är på gång :)

Såhär kan man tydligen också sova i en vagn? :)

 

Vädret i dag har varit bättre å regnet kom inte förrän sen eftermiddag.

Anna å Maja tittade inom å lekte lite de också. De stora barnen tog ett snabb-dopp i poolen till å med. :)

 

Stina kom en sväng å åt middag med oss.

Efter maten slog det mej att den present jag beställt till Martin men som jag inte fått absolut borde ligga på DHL-checkpointen.

Kollade mina mail å jomenvisst, jag hade angett fel mobilnummer så aviserings-smset har förståss inte kommit fram.

Ringde till Klockans, å visst där låg mitt paket.

Körde dit när Leo lagt sej bara för å mötas av en låst dörr å konstatera att de stängt en kvart tidigare.

Tur jag har fler presenter på lager till min lilla man.

Mindre roligt att stiga upp fem i morron bitti bara för å sjunga, men det gör vi ändå.  :)

 

Å på tal om Martin så har han fått medicin mot folat-brist..

Varför han har den bristen, det ska ännu fler prover förhoppningsvis svara på nu framöver.

Hoppas, hoppas, hoppas de där små gula pillren ger mej den man jag gifte mej med tillbaka.

 

 

Nu ska jag dra mej upp från soffan å baka frukostbröd å förbereda ytterligare brödbak å sätta en vetesurdeg. :)

Här gäller det att ta igen tiden som jag förlorat, framför allt med barnen men även bland mina älskade kokböcker å degar. :)

 

Kram å hej på er! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards