Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Lisa - 5 juli 2012 22:08

 


Tips tips, min kompis Emilie driver sen ett par veckor tillbaka webshopen Bus och rackartyg där hon säljer coola barnkläder.

I morron startar rean med. :D

Skynda fynda! :)

Av Lisa - 5 juli 2012 20:59

 

Jag vet jag är tjatig.

Men hörrni..?!

Ernst!

Vilken man.

Vilken passion. För allt!

Jag hade på känn att han kunde mutra upp mej, å mycket riktigt,

jag är helt upprymd av sommarens projekt. :)

Vilket ställe alltså.

:D


Som sagt.

Är på bättre humör nu.

Har rört på fläsket å sett på Ernst å det hjälpte.


I morron kommer väl till å med Viggo jubla när han ställer sin sedvanliga vad-är-det-för-dag-fråga.

Ingen dag verkar duga utöver fredag å lördag å i morron är det ju då en favoritdag. :)

För mej med, det spelar ingen roll hur överskattat det där fredagsmyset än må vara eller att jag jobbar var å varannan fredagkväll i vanliga fall, fredagen är ändå en speciell dag. :)


Nu brukar jag väl va rätt bra på å unna mej saker å mat alla dagar i veckan, speciellt nu i semestertider, men just i morron firar vi ju att familjesemestern börjar. :D

Vi ska grilla fläskfilé tänkte jag mej, vad vi ska ha till har jag inte bestämt. :)


Eftersom jag är en foodie av stora mått ska jag förflytta mej till köket redan nu.

Kalljästa frallor är min nya drog.

I kväll testar jag ett recept från Arlas underbara app, är de goda delar jag förståss med mej i morron. :D


Kram å gonatt på er!


Å förresten, det var besöksräknare den varit fel på.

Nu ska den funkar korrekt igen, å då hoppas jag att jag är tillbaka på banan igen :D






Av Lisa - 5 juli 2012 18:16

 

Japp, i dag lanserades bloggplats-appen.

För android.

Jag har en iphone4 men kunde inte vänta utan tvingade Martin att ladda hem appen.

Fick den inte å funka tyvärr.

Men den verkar lovande.


Jag har för övrigt en ganska usel dag å tycker så där illa om mej själv å mina dåliga vanor som jag gör i mellanåt.

Min slösaktighet, min övervikt å usla karaktär.

Usch!


Inväntar Anna för en förhoppningsvis ångestminskande långpromenad.


Har vi tur är jag positiv å pigg sen senare, om inte annat kanske lite lyckligare efter Sommar med Ernst..? :)

Av Lisa - 5 juli 2012 10:57

 


Å vad jag vill ha salt å pepparkvarnar i stil med den här.

De är från Galic(som saknar svensk hemsida!) å finns i fler utföranden.


Camparde har har haft dem på kamanj innan å jag hoppas att med lite is i magen kan jag vänta in en ny sån kampanj å fynda rejält. :D


Av Lisa - 5 juli 2012 09:57

 

Comfort Strawberry Lily Kiss!

 

luktar lagom mycket å länge.

underbart.

Av Lisa - 5 juli 2012 08:40

 

Grabbarna grus ritar på whiteboard-tavlan.

Tillsammans.

Utan ett enda bråk.

  

 

Sov ända till halv åtta i dag också. :)

Skönt å vakna pigg å utvilad.

Barnen leker på Leos rum så jag passar på å ta en stillsam kopp kaffe innan de sedvanliga frukostkaoset drar i gång.

Sitter å tjuvlyssnar på dem där inne å det finns inget mer fantastiskt än när de kommunicerar å kommer överens om hur det ska jag göra.

Viggo berättar hur de ska göra å Leo svarar ja.   

 

På förmiddagen i dag kommer våra vänner å i kväll då blir det torsdagsmys till Sommar med Ernst(jo jag tjatar...! :P)

 

Nu ska här dukas fram frukost!

Vi hörs igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards