Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Besked om läget.

Av Lisa - 12 juli 2012 08:38

Det gick å somna i går, men det satt ganska långt inne då jag började planera å stressa å greja som vanligt. :D

När jag väl somnat satte jag i gång å drömma en hel massa obehagligt, å det var jag inte ensam om för halv tre vaknade Leo å illtjöt.

Vi somnade dock om båda två å sov till klockan åtta. Mina mardrömmar forsatte dock sista delen av natten också.

Det ska bli skönt å ha restsen av familjen hemma i natt. :D


Jag vaknade till beskedet att jag kommit in på skolan i Växjö.

 

Jag vet inte alls hur jag ska få det å funka, med jobbet å den andra kursen jag läser å med barmen men jag tackade ja på stört.

Det kan bli tufft men verkar för spännande för att avstå i från. :D


Morronens mer trista besked är meterologernas utspådda helgväder i Malmö.

Regn,regn å åter regn. 

Visst det finns grejer å hitta på inomhus, både äventysbad å lekland, men där tenderar ju till å bli smockfullt med folk just när det regnar.

Hoppas de har fel, å att dte bara blir några fjuttiga skurar på sin höjd, vill ju helst slippa ta bilen överallt när vi väl är där.


Vi ligger fortfarande i sängen här.

Leo ska promt titta på film men har beslutsångest å har precis bytt för tredje gången.

Läge å gå upp snart då kanske? :D

Magen kurrar å kaffesuget stiger.

Först ska jag bara kela lite till. :D


Var ska vi äta i Malmö?


 
 
Johanna

Johanna

12 juli 2012 13:34

På Mando. Ligger mot lilla torg från pressbyrån. Helt sjukt gott grillat. Sveriges grillmäsrare jobbar där!

http://Lattemammajohanna.blogg.se

Lisa

12 juli 2012 13:48

Ser supergott ut!
Funkar det med barnen med?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards