Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Lisa - 13 juli 2012 19:18

 


Sitter helt utmattad i ett mörk hotellrum.

Viggo sover å Leio är på väg så vi har dragit för all fönster.

Skulle nog också somna om jag la mej, så trött är jag.

Dels för att jag drabbats av nått skräp i bihålorna å som även satt sej i öronen, hör knappt nått alls å går runt som i en bubbla.

Men minst lika stor faktor är vår runda här på stan, vi yrade runt i ungefär tusen år med en vagn-vägrande Leo å letade efter nånstans å äta.

Valet föll på Jensen Böfhus å där var det så mycket kaos att jag var svettigare än efter ett spinningpass när vi lämnade stället.

Puh. Maten var långt i från värt det heller. Ganska crappig service med får jag lov å säga.

Letade lekplatser en stund efter maten, men lyckades gå fel då också så vi gick tillbaka till hotellet faktiskt.


Inte mycket flyt alls där.

Något som vi däremot haft flyt med är att vi lyckats med bedriften att gratis parkera å att hotellet trots ett lite skabbigt yttre visat sej va bra.

Ännu bättre är att vi blivit uppgraderade till en svit, med matbord, badkar å två rum. :D


Vi dricker en varsin slurk vin ur kaffekopparna som fanns här på rummet. å försöker planera för morrondagen.

Då ska i allafall jag ha en papperskarta i handen, det få va hur pinsamt å bonnigt som helst men jag orkar inte springa omkring som yra höns då med. :D

Å så är det då rakt inte värt att lägga stora summor pengar på å äta, hellre mcdonalds eller subway i en park där barnen kan löpa fritt. :)

Så det är min plan, karta, take away, regnfritt å lekplatser, vad tror ni om det?

Om inte så finns det väl både ett å två lekland vi kan besöka, eller kanske ikea? :)


Har packat med både yatzy å True Blood, men det är frågan om vi inte somnar extremt tidigt i stället.

Sover bort förkylningen å vaknar pigga å peppade i morron. :D

Av Lisa - 13 juli 2012 12:46

Vi med iPhone är fortfarande app-lösa, trist men det går ju å blogga från mobilen ändå. :) Har precis passerat Kristianstad å hittills går det fint. :) Det ska bli så kul det här( va? Har jag sagt det innan?! :)) å även om det är intensivt å underhålla två små grabbar, äta med dem på restauranger å försöka transportera oss snabbt å smidigt är det semester. :) Det blir vad man gör det till helt enkelt å Viggo är så uppspelt å glad. :) Det är huvudsaken det, att barnen har roligt! ;) Hörs när vi är framme! :)

Av Lisa - 13 juli 2012 08:18

  Morronmys!




Tidig start denna morron då Leo, som är något ojämn i sitt sovande, vaknade halv sju.

Då skulle han kissa tydligen, å visst gjorde han det, så himla duktig på å gå på pottan är han. :D

(hur ska vi göra i helgen...? ta med potta också? han vägrar toastolar än så länge...)

Båda barnen vaknade på ett strålande humör å jag är taggad inför en morron med packning å sen en bilresa söderut. :D


Jag packar med gamla datorn(bland ungefär tusen andra pryttlar å pinaler!) så ni får förståss följa med på äventyret. :)


Lite mer kaffe, lite kaos å sen off we go. :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards