Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

When in Malmö stad!

Av Lisa - 13 juli 2012 19:18

 


Sitter helt utmattad i ett mörk hotellrum.

Viggo sover å Leio är på väg så vi har dragit för all fönster.

Skulle nog också somna om jag la mej, så trött är jag.

Dels för att jag drabbats av nått skräp i bihålorna å som även satt sej i öronen, hör knappt nått alls å går runt som i en bubbla.

Men minst lika stor faktor är vår runda här på stan, vi yrade runt i ungefär tusen år med en vagn-vägrande Leo å letade efter nånstans å äta.

Valet föll på Jensen Böfhus å där var det så mycket kaos att jag var svettigare än efter ett spinningpass när vi lämnade stället.

Puh. Maten var långt i från värt det heller. Ganska crappig service med får jag lov å säga.

Letade lekplatser en stund efter maten, men lyckades gå fel då också så vi gick tillbaka till hotellet faktiskt.


Inte mycket flyt alls där.

Något som vi däremot haft flyt med är att vi lyckats med bedriften att gratis parkera å att hotellet trots ett lite skabbigt yttre visat sej va bra.

Ännu bättre är att vi blivit uppgraderade till en svit, med matbord, badkar å två rum. :D


Vi dricker en varsin slurk vin ur kaffekopparna som fanns här på rummet. å försöker planera för morrondagen.

Då ska i allafall jag ha en papperskarta i handen, det få va hur pinsamt å bonnigt som helst men jag orkar inte springa omkring som yra höns då med. :D

Å så är det då rakt inte värt att lägga stora summor pengar på å äta, hellre mcdonalds eller subway i en park där barnen kan löpa fritt. :)

Så det är min plan, karta, take away, regnfritt å lekplatser, vad tror ni om det?

Om inte så finns det väl både ett å två lekland vi kan besöka, eller kanske ikea? :)


Har packat med både yatzy å True Blood, men det är frågan om vi inte somnar extremt tidigt i stället.

Sover bort förkylningen å vaknar pigga å peppade i morron. :D

 
 
Ingen bild

Johanna

13 juli 2012 22:26

Det finns en app som heter whatsup, det är en nöjesguide där bla Malmö finns med, som kanske kan vara till nån hjälp! :) Du kan ju också använda kartläsaren i din iPhone om du vill slippa sk papperskartor! Ha en fortsatt trevlig Malmövistelse!

/Johanna på Pantarholmskajen

Lisa

13 juli 2012 22:41

Telefonen är ju helt utspårad in sin långsamhet, försökte använda den i dag men blev inte klokare. :D
Tack! :)

 
Ingen bild

Mia

14 juli 2012 07:24

Jag kan varmt rekommendera folketspark när ni är i Malmö! Finns en jätte bra lekplats, ett litet tivoli och djur att titta på för barnen! Ha en trevlig dag!

Lisa

14 juli 2012 07:40

Vi planerar att gå dit i dag, om vi hittar! :D

 
Frida

Frida

14 juli 2012 08:27

Tradigt med kaos på Jensens.. Jag gillar deras mat, men har tyvärr också haft dåliga besök där.. Rekommenderade det ändå då jag tycker att deras barnmeny brukar funka bra till mina barn.. Planen med take away låter ju bra! Finns ett gatukök inne på folkets parkområdet, lite för sig själv (alltså inte inne på karusellområdet), de har kanske annat än hamburgare oxå, vet inte riktigt! Där är oxå ett terrarie som kostar extra att gå på..

http://fridala.blogspot.com

Lisa

14 juli 2012 08:51

Jag gillar med deras mat å barnmenyn är bra, typiskt nog var det Viggo ville ha slut. :S
I dag blir det som sagt enklare mat. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards