Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Lisa - 17 juli 2012 22:07

Mystiken fortsätter! :)

Av Lisa - 17 juli 2012 19:28

Tror ta mej tusan att min hjärna med gått på semester.

Känner mej så tråkig å fullkomligt okreativ när det kommer till å blogga.

Är liksom för trött i huvudet på kvällarna.

Man borde bli piggare när man är ledig, men vi håller ju minst sagt i gång mest hela tiden.

Skönt att man slappnar av å vilar ut riktigt kanske, men desto tristare för er...


I detta nu ligger jag i soffan å rejält frustrerad över att vår parabol väljer att strejka just i kväll när det är Allsången(okej nu hade det varit värre om det var torsdag förståss. :D).

Typsikt alltså. :D

 

Dagen i dag har spenderats i Törneryd hos familjen Olsson i deras jättefina hus. :D

Vi bjöds på fin fin lunch å sen tårta till fikat. :D

Barnen lekte på å det var så trevligt så. :D

Tack för i dag hörrni. :D

 

När vi kom ringde Viggo runt till å bjöd in till lek så vi har haft sällskap hela kvällen också. :D

 

Nu skulle ju jag som sagt sett på allsången, men det verkar inte bli nått med det.

Får offra mej på sista avsnitt av True Blood säsong 1 i stället, inte fy skam det heller. :D

 

Ha tålamod med mej, jag lovar att rycka upp mej på intressant-å-läsa-fronten efter semestern. :D

Av Lisa - 17 juli 2012 16:43

Leker med mormorn mellan skurarna! :) Å snart, snart kommer Stina med! :) Sämre kan man ha det! :)

Av Lisa - 17 juli 2012 08:50

Jojjomensan.

Appen har anlänt å jag har redan lyckats posta ett blogginlägg från mobilen via den.

Tror inte det funkar med fb-connecten på just app-inläggen dock. Bara så ni vet! :)

 

Dagens frukost är avklarad (med tre avbrott för min del, leo tvätt-leo kiss å leo till pottan.. :)) å jag sitter å försöker få fem små lugna minuter vid datorn innan vi ska dra i gång med dagens uppdrag. :)

Vi ska som sagt till familjen Olsson i Åryd för some catching up. :D

 

Vädret är inget å hurra för alls i dag å jag fryser till å med.

Jag må ogilla värme, men det här är ju deprimerande, jag vill ju bada. :(

Eller åtminstone gå i shorts å linne...

Men men, vi får vara tillsammans allihopa i allafall, vi hinner träffa vänner å slipper stressa med matlagningen. :D

 

Denna vecka är det dags för Karlshamns årliga festival.

Jag är inget större fan av den men vi ska till banken på torsdag så då blir det ett besök i övriga stan också.

Är det fint väder kan det va mysigt att sticka in nån kväll, men annars skippar jag det utan problem. :D

 

Ha en bra tisdag nu hörrni!

Hörs senare. :)

Av Lisa - 17 juli 2012 07:21

Det här inlägget skriver jag från min mobil. Med blogg-appen! :) Hurra å äntligen! Barnen vaknade tidigt men jag ligger faktiskt fortfarande i sängen. :) Vi ska till Åryd å träffa vänner vi inte sett sen förra sommaren i dag vid tio så jag ska strax masa mej upp. :) Ville bara säga gomorron å meddela den glada nyheten! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards