Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Lisa - 21 juli 2012 21:25

Här ligger jag i soffan å äter popkorn å se på true blood å saknar våra barn.
Det blev ingen fest eller festival, bara jag å Martin i ett tomt å tyst hus.
Vi gör det bästa av situationen å vaknar pigga å utvilade i morron. :)

Av Lisa - 21 juli 2012 16:42

Fram å tillbaka från m å p. Inga motorstopp å ingen större kaos! Vi kan nog bli goda vänner, Passaten å jag. :)

Av Lisa - 21 juli 2012 15:15

"Vi måste ta undan parasollet för det kommer nog snart regn"

"Varför?"

"Det tål inte regn."

"Varför?"

"Det är gjort av tyg."

"Varför är det gjort av tyg?"

 

 

....

 

Viggo har alltid varit vetgirig å frågvis men nu har det nått en ännu högre nivå.

  

 

Å nog regnade det alltid, men har man bara regnkläder går det bra att vara ute ändå. :D 

Av Lisa - 21 juli 2012 13:36

Sommarkänslan infinner sej å jag vill till havet! Kanske kan man hinna det också? :)

Av Lisa - 21 juli 2012 13:21

Jo det kan va så att jag hyser en viss rädsla för nya saker å att jag är en vanemänniska av högsta ragn. :)
Har inte ens satt nya nyckeln på min knippa å än mindre suttit bakom ratten i nya bilen...
I dag har jag dock bestämt mej för å sluta fega å inse att nån gång måste va den första. :D
Önska mej lycka till! ;)

Av Lisa - 21 juli 2012 09:59

Färsk oregano?
Vad gör jag med den? :)

Av Lisa - 21 juli 2012 09:15

Hej å hallå. :D

Här startades dagen klockan sex av en pappa-ropande Leo. :)

Viggo svarade sin bror på stört å sen var den vanliga kaosen i gång.

Frukostkaos, klädkaos å bråkkaos, som vilken morron som helst alltså. :)


I dag ska det ske en hel massa.

Barnen ska sova hos M å P, Mange å Jajja kommer å de nya fönsterna ska sättas in.

Nånstans där i mellan ska vi äta middag å dricka lite vin.

Stina ska ha fest men som det känns just nu föredrar nog i allafall jag att stanna i Asarum.

Den känslan kan ju dock ändras framåt kvällen så vem vet. :)


Nu ska jag dra på nån lite varmare tröja å joina familjen som redan jobbar på att väcka hela kvarteret utomhus. :D


Vi ses under dagen, mest via mobilen skulle jag gissa. :)

Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards