Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Lisa - 22 juli 2012 22:37

Man måste älska dagens teknik! :)
Play-tv, näst bäst efter dvd-boxar! :)

Av Lisa - 22 juli 2012 21:34

I dag kom vi då äntligen i väg till havet.

Blygsamma 17 grader i vattnet men lika underbart för det.

Både jag å Viggo badade både en å flera gånger.

Jag älskar ju som ni vet havet å är lycklig över all tid jag får spendera under ytan. :D

Vi var i Köpegårda, lagom stor strand med gräs å perfekt med barnen.

Trodde jag åtminstone tills Leo tog sikte på bryggan å sprang medan jag satt paralyserad i en solstol å skrek åt Martin: att fånga honom da!

Jag vet inte varför, men det finns inget som skrämmer mej så mycket som barnen i närheten av djupt vatten. Tänk om de ramlar å bara försvinner i djupet å man letar å letar men inte hittar dem?

Jag önskar jag inte var så nojjig å mer som mamma som var med fyra barn å en hundvalp på boön(bara höga klippor!) men jag får nog hitta en annan strand åt oss i år, för Leo han gav sej inte, han bara skulle ut på bryggan...


Annars då?

Jo jag mobilbloggar mest som ni märker.

Smider planer för vad som återstår av semestern å planerar för hösten. :)

Hoppas vädret tänker likna sommar nu ett tag så vi kan ta igen den biten innan vardagen kallar, annars finns det ju projekt inne med å True Blood avsnitt å se. :D


Hoppas ni har det bra kompisar!

Kram!



Av Lisa - 22 juli 2012 19:22

Med boxen i cykelkorgen drar jag till porsen 7 för kvalitetstid med en bästa vän! <3

Av Lisa - 22 juli 2012 17:46

Baka kola-kakor med glutenfritt mjöl?
Inte så värst lyckat alls... :(

Av Lisa - 22 juli 2012 15:26

Visst kan man baka även när solen skiner...? :)

Av Lisa - 22 juli 2012 11:59

Härliga tider! :)

Av Lisa - 22 juli 2012 09:27

 

Mini-spindelmannen.   


Har sovit klubbad sen dess jag la ner huvudet på kudden ända till kvart över åtta.

Somnade förvisso inte förrän runt halv ett( true blood var så spännande!) men känner mej väldigt pigg å utvilad å det är tur det, då var det ändå inte helt förgäves som barnen sove borta i natt.

De har ju såklart haft svinroligt å Viggo var så glad över att åka till mormor å morfar i går, men för egen del ser jag ju verkligen att det händer nått alldeles speciellt om det ska va värt att va i från dem, å True Blood i soffan, det är ju som ni hör precis som vilken kväll som helst...


I dag skiner solen från en blå himel å så fort Martin har tvättat klart bilen(oh så akut läge! :P) fräser vi upp till Ängsvägen, hämtar våra efterlängtade gossar å drar vidare mot Köpegårda.

Jag tänker inte missa en soliga minut till av semestern genom att vänta på annat!

Det är den 22 juli å det är första gången på hela sommaren vi ens åker till havet!?

Vad liknar det liksom?

Två lediga veckor kvar nu min väder-apps-knarkande make säger att det ska bli bättre väder i veckan. :D


Nu ska jag ut med lite källsortering, pilla in linserna, ta på solglasögonen sen sticker vi!


Trevlig söndag på er alla! :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards