Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Lisa - 29 juli 2012 22:44

Har inte ens lust eller ork att se klart på os-magasinet i kväll.
Går å sover i stället å hoppas innerligt att det inte kommer en liten Leo tassande vis tjugo i sex som han gjorde i morse!
All kärlek till er mina fina!
Gonatt!

Av Lisa - 29 juli 2012 19:51

Jag finner det en aningens svårt att göra skaldjursrisotto när någon(?!)ätit upp varenda räka i skålen! :S
Risotto blir det ändå, men jag tvingas ju tänka om lite var det gäller tema å smaksättning...
Äter ni risotto?
Hur å till vad i så fall? ;)

Av Lisa - 29 juli 2012 19:08

Det har regnat en halv dag, å jag känner redan att paniken är nära.
Barnen går bergsärk av tristess å jag känner mej kvävd å tok-trött! :(
Så trist!
Ge oss åtminstone en sommarvecka till innan hösten kommer.
Snälla?

Av Lisa - 29 juli 2012 12:31

En gles parkering var vad som mötte när vi efter sightseeing vid vad som ska bli det nya stora varuhuset anlände till vårt mål, det blågula varuhuset i Älmhult.
Vi var färdiga på en timme, ett par mattor, skålar å tallrikar rikare, å jo jag måste berömma familjen för deras lugn.
Leo spårade ut en stund vid kassan men i övrigt, lugnt...?! :)
Plötsligt händer det hörrni, det är därför jag aldrig ger upp det här med å ha barnen med överallt. :D

Av Lisa - 29 juli 2012 09:48

Vi är på väg till Älmhult.
Till Kamprads varuhus.
Antingen är vi galet optimistiska eller bara galna dom åker dit, en lite gråmulen söndag mitt i semester, å med våra sjövilda barn i sällskap. :)
Har vi tur å håller farten uppe räcker godiset förbi husgerådsavdelningen. :P
Vi hoppas få med oss nått möbelaktigt till Leos rum, en matta som ersättare till den katten förorenat i veckan å nya glas. :)
Med gamla facit i hand kan det nog bli en hel del mer än så när man väl är där, men vad gör det? :)
Nu ska jag kolla in om det börjas visas nåt från London på svtplay. :)
Ha en bra söndag å om ni ska till Ikea i dag kan jag garantera att ni kommer se å framför allt höra oss. :)
( är det extremt urspårat lovar jag att förlåta dem som inte hälsar. :))


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards