Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Lisa - 7 augusti 2012 22:17

Ja.

Vad ska man säga om den här dagen?

Den har hållt ett högt tempo.

Jag har ångat på, till största delen självvalt, för att undvika att känna av nattens sömnbrist.

Stimma å stress på jobb, det finns så så mycket adimistrativt å praktiskt att ta tag i att jag inte hunnit mer så mycker mer än å ringa å ränna bygget runt i jakt på folk å fråga osv.

Hämtat barnen, cyklat i regn, lagat middag, bakat gi-bröd, kvällshandlat med Anna å prata med granne. :D


Nu är jag redo för sängen.

I morron kör vi på igen! :)

Kram å gonatt!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo
Av Lisa - 7 augusti 2012 20:20

Av Lisa - 7 augusti 2012 18:10

Av Lisa - 7 augusti 2012 15:28

 

Himlen öppnade sej fullkomligt på vägen hem från dagis.

Dyngsura blev vi alla tre.

Barnen var något skyddade men jag?

Som en dränkt j*vla katt!  

Roligare kan man ju ha det.

Speciellt efter som det var fullt slagsmål i kärran dessförinnan. :)


Välkomen du ljuva vardag eller hur var det? :P

Anyway.

Hem kom vi.

Å precis just i den här sekunden är det inget barn som gastar heller. :)

Jag pustar en sekund innan det är dags å börja med middagen.

En kycklingrätt á la GI-Ola som jag inte testat innan. :)


Min hjärna jobbar fortfarande på högsta högvarv med å finna lösningar för hur jag ska få i hop mitt liv.

Tyvärr kan jag inte trolla, å tyvärr har ett dygn bara 24 timmar å en månad 18 arbetsdagar.

Å ja, mer tid finns det liksom inte.

Jag vill plugga, men hur?

Vi tar hela situationen i kväll.


Puss på er kamrater! :)


Av Lisa - 7 augusti 2012 11:18

Rastar på jobbet.
Försöker samla tankarna å andas.
Varför blir det alltid såhär?
Jag vill för mycket å tar på mej för mycket.
Mitt jobb är min passion.
Men ändå. Det är bara ett jobb.
Familjen måste med få rum.
Hur gärna jag än vill.
Vill allt det där.
Utvecklas.
Plugga.
Ge allt.
Jag måste nog prioritera om.
Fort, innan systemet kraschar å jag inte kan orka mer.

Av Lisa - 7 augusti 2012 06:14

Efter en natt med maximalt tio minuters sömn pga. En mardrömmade å orolig Viggo å en skrik å gap-morron utan dess like lastar jag in barnen i cykelkärran å beger oss till dagis å jobb!
Har inte ens hunnit dricka kaffe men jag hoppas få i mej en slurk på jobbet så fort jag kommer dit!
Gomorron på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards