Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Lisa - 10 augusti 2012 21:39

Jag är så trött å omotiverad i dag.

Känslan har liksom inte velat släppa vad jag än gjort.

Bakat på jobbet, städat å fixat, men nä, lika off.

Så tråkigt så det är inte klokt!

Hoppas jag är i bättre form i morron.

Då är det delad dag som gäller för min del, tio timmars jobb väntar alltså.


Jag glädjer mej åt att barnen har haft en toppen dag med sin mormor å morfar å ett en jobb helg går fort. :)

(inte för att det är just jobbet som gör mej omotiverad, men jag saknar redan att umgås med barnen....)

 

Mycker mer hade jag inte å säga i kväll.

Hörs igen när jag har nått vettigare å komma med! :)

Gonatt!

Av Lisa - 10 augusti 2012 11:04

Har lämnat barnen hos m å p.

De skulle åka å kolla in reptiler å häftiga små apor på det nya stället, Blekinges exotiska värld.

Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte var avundsjuk.

Älskar mitt jobb, men det här med å jobba helger, å då främst fredagskvällar är det absolut sämsta med mitt yrkesval...

Inte mycket å be för dock, å jag ska försöka tagga till å hoppas att jag får tid att leka Ernst en stund på eftermiddagen. :D


Sitter här i ett virrvarr av skolböcker å almanackor å försöker samla i hop mej.

Organisera å fixa så jag får i hop allt jag måste ordna.

Det går sådär det ska jag medge.

Jag känner mej omotiverad å stressad.

Riktigt tråkigt, men jag måste skriva klart den där reflektionen i dag.

Fryser å känner mej ruggig å vill väl egentligen helst bara krypa ner i sängen.


I stället får det bli lite mer kaffe, en dusch å sen djupdykning i skolboken!


Heja heja, det ska gå!

Av Lisa - 10 augusti 2012 09:29

Sov ända till sju med en pojke på var arm.
Det var lite lyxigt med sovmorron, men nu ligger vi hopplöst efter i planeringen.
När jag har lämnat pojkarna å tagit en snabbkurs till Ica, då hörs vi igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards