Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Lisa - 23 augusti 2012 19:33

Leka med bilar när man ändå sitter på pottan?
Inget konstigt med det.
Eller? :)

Leo
Av Lisa - 23 augusti 2012 17:36

Käpprätt åt h*lvete! :(

Av Lisa - 23 augusti 2012 17:29

Leo har ätit klart å lämnar bordet.

Han går ut genom altandörren,

men i stället för å styra mot sandlådan å låta mej å Viggo äta klart i lugn å ro som jag hoppats förvinner han raskt utom synhåll.


På ett halvt ögonblick står han överst på staketet jämte garageuppfarten på framsidan av huset å kissar...?!


Alltså.

Jag slutar aldrig förvånas över den ungen! :)

    

Av Lisa - 23 augusti 2012 15:35

 

Film å godis.

På en torsdag. :D

Så gör vi i dag. :)

 

Har haft en riktigt, riktigt slitig arbetsdag.

Eller arbetsvecka för den delen.

Är så lack på hur det funkar just nu att jag är bredd å ge upp å gå vidare.

Får se vad som händer efter helgen sen, men nått måste helt klart hända!

 

Hämtade barnen.

Vi hade gjort ett försök att låta Viggo cykla själv idag å det gick väl ganska så okej på vägen till dagis men hem var det desto pyligare.

Han får panik på just ett ställe där han vält tidigare å är så trött att han bara skriker när nått inte går vägen.

Men hem kom vi tillslut trots att vi fick ta en omväg för det grävdes i gatan på vår vanliga håll.

 

Väl hemma önskade sej barnen film, å jag var inte sen å nappa.

Verkar som Viggo är lika slutkörd som jag för han ligger här mot min axel å gäspar.

Leo är mer i farten å leker med allt möjligt här. :D

 

Godiset i skålen blev en liten symbol för att helgen startar för barnen i dag. :)

För egen del har jag veckans enda lediga dag å se framemot i morron.

Det firar vi med gourmet-kvällsmaten, mannagrynsgröt å rostat bröd. :D

 

Viggo han är mer än lycklig att det äntligen är fredag i morron, han har frågat varje morron den här veckan: är det fredag i dag?

Fredagen är nämligen den dag så han ska börja på fotboll. :D

Han har laddat upp med både ärvda fotbollskor å nya strumpor å benskydd. :D

Hoppas han gillar det. :)

 

Nu ska jag banne mej lägga mer ner i fem minuter, för även fast Viggo sovit hela natten i egna sängen, har lillebror i sin tur utökat sitt nypåfunna nattramlande å rännt här fram å tillbaka. :)

 

Hörs senare. Kram

 

(om ni noterade blev det inget obligatoriskt kvälls-inlägg från datorn i går...
 tänka sej jag hade inget värt å skriva om, inget alls...!?

Är mest less på jobbet å det är absolut ingen rolig läsning..)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
Av Lisa - 23 augusti 2012 06:10

Här sover Viggo i sin säng å har så gjort, HELA natten?! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards