Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Ledigt fast ändå inte ju.

Av Lisa - 18 september 2012 21:18

 

Tomater, mozarella, basilika,svartpeppar å olivolja.

Ett ständigt återkommande inslag på vårt middagsbord!

Måste rekommendera kvällens middag med, så gott det var!

Vi hade hemmagjorda pommes till.

Leo åt mest oliver han, men Viggo åt å tog om, det är ett gott betyg här det! :D

 

Då var den här dagen med slut då.

Jag har inte jobbat men ändå inte varit ledig i å med att jag spenderat dagen med skolböckerna.

Det känns i axlarna nu kan jag lova, att jag mest suttit still på en köksstol i dag.

Jag har varit produktiv i allafall, å samlat i hop en hel del fakta att ta med till vår irl-basgrupps-träff nästa vecka. :)

 

Jag kompenserade mitt stillasittande med en långpromenad med Sandra nu i kväll.

Riktigt skönt å komma ut å prata av sej lite. :)

 

I morron väntar en sju till fyra dag på jobbet.

Något jag är ruggigt ovan vid å som brukar göra min kvällströtta hjärna ännu lite tröttare, men det får ju gå det med. :D

 

Såklart är det ganska bra om man får sova om nätter oavsett om man ska plugga eller jobba eller ingetdera. Det är inget vi får i överflöd här precis.

Just när Viggos sömn verkar ha rett upp sej, då börjar Leo å nattsudda.

Är det rättvist det? :)

Vi har varit vakna om nätterna i snart fem år nu så jag tycker faktiskt det är lite vår tur å få ordning på de där nätterna nu! Så det så. :D

 

I natt fick jag nog i hop hela fem timmar å det börjar kännas nu.

De timmar jag sov drömde jag att Martin bara kom hem en dag å het iskallt deklarerade att han skulle lämna oss.

Å trots avbrott i sömnen fortsatte otäckheterna å jag har nog gråtit hjärtlöst i sömnen så sorgligt var det.

Martin var så kall å jag var så ledsen.

Måtte det aldrig bli så.

Snacka om mardröm!

 

Nu ska jag ta den där kvällsduschen, sen går jag å lägger mej å hoppas som vanligt att i natt, det är då det vänder. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards