Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 25 september 2012 15:36

Av Lisa - 25 september 2012 11:12

   

Det målades å målades, papper efter papper å med mer å mer färg.

Gick kanon tills Leo började måla sin blöja å bröstkorgen å kinderna. :)

Då fick det bli raka spåret till badkaret. :)

 

Jag sitter förståss på toastolen med datorn i knät å väntar på att de ska tröttna på detta å funderar på vad vi mer kan tänkas hitta på i dag för å förhindra tristessen.

I går funkade allt relativit bra, hela dagen faktiskt, men i dag är det annat ljud i skällan å Viggo är uttråkad till max.

Han tjabbar konstant å tjatar snart hål i huvudet på mej om allt å inget skyller allt på Leo. :(

Längtar riktigt till i morron, när vi kan släppa karatänen å börja leva som vanligt igen.

 

Då är det dags å knyta i hop allt i första Växjö-kursen i hop med basgruppen på förmiddagen å på eftermiddagen har vi APT på jobbet.

Ett möte som kan sluta hur som helst.

Hoppas verkligen det ger nått nu bara!

 

Annars har den här veckan mest kört i hop sej.

Det har nollats på jobbet så jag måste dit innan skolan på torsdagförmiddag vilket resulterar i att hela min planering spricker. :(

Å pga sorgliga omständgheter verkar det inte bli nån vinlotteri-träff heller, något som jag sett fram emot så...

 

Får göra det bästa av läget såklart, men som sagt, planerna måste göras om...

 

Hörs sen, i en mer positiv anda hoppas jag. :)

Av Lisa - 25 september 2012 10:41

(Dags å köpa större vaxduk ja.. :))

Av Lisa - 25 september 2012 07:58

Barnen bygger slott i sängen så jag passar på å dra mej en stund till. :)

Ytterligare en hemmadag väntar å vi ska passa på göra långkok å baka bröd. :)
Vi startar till å med med scones redan till frukost. :)
Vädret verkar grått å höstigt i dag också å det får det gärna va för vår del, så känns det inte lik surt att va instängda.

Ha en bra dag!
Vi höra sen igen! :)

Av Lisa - 24 september 2012 19:47

Ligger i soffan å maraton-spelar quizkampen å chattar med mina kurskamrater.

Martin ser på fotboll han å jag är måttligt road.

Har bara varit inne å drällt runt hela dagen.

Vi har lekt en hel massa jag å grabbarna, å det har varit mysigt i sej, men det här med å va hemma å va sjuk, finns det nått tråkigare?

Framför allt när man inte känner sej dålig utan mest är i karantän.


I morron är jag ledig enligt schema igen å stannar hemma även då.

Dötrist men inte mycket å be för.

Är redan uttråkad så det känns inte särsklit lockande alls.


Roligare än så blir jag inte.

Kanske skulle bege mej mot sängen redan nu i stället för å ligga här å skräpa...?

Kram å gonatt!

Av Lisa - 24 september 2012 17:59

Slagna hjältar! :)

Av Lisa - 24 september 2012 15:42

Känns ganska skönt å se hur de leker å fantiserar i hop när man själv är lite av banan.
Även fast jag måste säga att just nu mår jag precis som vanligt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards