Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

En underbar dag.

Av Lisa - 29 oktober 2012 18:41

I dag har vi haft en såndär ljuvlig dag.

Sånna här dagar som jag saknar så mycket nu när jag jobbar.

Det var ett helt år sen jag var föräldraledig, men som jag saknar det än!


Körde in till stan vid tiotiden, tog en snabb vända inom H&M å Villervalla innan vi nådde vårt första egentliga mål, bibblan.

Där hittade Viggo en gammal dagis-polare att leka med å vi stannade till strax efter tolv då det var CityGross som gällde.

Jag fick bevisat för mej att jag äter på tok för mycket hotdogs där då jag inte ens behövde tala om vilke dressing jag ville ha till min korv i dag.(jag har köpt hem den rätta sorten nu, å korvar å bröd. crawings? jotack. :) gravid? nej! :))

Vi köpte halloweenpynt å lite smått å gott innan vi var färdiga med även detta moment. :)

 

Barnen var väldigt lugna för å va dem måste jag säga, å det är tacksamt värre när man känner sej så pass off som jag ändå gör nu förtiden.

Älskade ungar alltså. Vad vore jag utan dem?   

 

När vi kom drog vi i gång med pyntandet. :)

Viggo gick all in å vi fixade å donade med pumpor(hann inte med den riktiga utan det får bli ett senare projekt...) å ballonger. :D  

När Martin kom hem möttes han av pumpa-ballonger på dörren å ett halloween-pimpat hem. :D

Herregud så kul han har haft med detta Viggo, å som ni ser på bilderna gjorde vi fina muffins med, i spideskepnad å något åt pump-hållet, eller orange frosting var det på åtminstone. :D

 

I morron väntar verkligheten igen, men jag ska inte till jobbet förräns på lördag.

Det är utbildning som gäller i dagarna tre. Två tillfällen i Karlskrona om BPSD-registret å komvux på torsdag.

Tack å lov för det säger jag, för jag har pajjat min handled i dag, säkerligen efter att tagit på en vägrande Leo sin overall under tvång. :S

Förhoppningsvis lägger det sej under veckan...

 

Nu ska jag bädda ner min stora son, men vi hörs lite senare. :D

Kram å hej! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards