Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Lisa - 18 november 2012 21:33

Det här är vad jag fann på soffan när jag kom hem efter jobbet.
En sovande man som inte reagerar på att jag låst upp dörren å rör mej här.
I tvättstugan går maskinerna fortfarande å kommer hålla mej sysselsatt under morrondagens vab-dag också.

Leo har klarat sej hittills å Viggo har ätit helt okej under dagen så vi kan bara hoppas att det hela är över lika fort som det började!

Nu ska jag blaska av mej å bädda rent i sängen.
Sen hoppas jag verkligen på mer än de fyra timmars sömn jag fick i natt! :)

Kram på er!

Av Lisa - 18 november 2012 09:07



Funderar lite på om jag inte är värd en liten adventspresent i form av boken ovan? :D 

Eller nån annan julbok, några tips där? :)


Gomorron på er i stugorna.

Lämnade grannhuset vid halv tolv med siktet inställt på en stadig natts sömn.

Allt för å vakna pigg å utvilad i dag då det var meningen att jag å mamma å pappa skulle åka med barnen å bada.

Strax efter tre i natt grusades de, å de kommande dagarnas alla planer, inklusive jobb i morron å kalas i eftermiddag, för då började nämligen Viggo kräkas. :(

Jo. Igen. Nej. Vi klarade oss inte! :(

Min stackars pojke är så trött så trött i dag, å även fast munnen går konstant orkar han inte så mycket mer än å kolla på film.

Ingen annan är sjuk ännu, å vi kan bara hoppas att det förblir så!


Jag själv känner mej helt utslagen.

Vill bara bädda ner mej å sova ett par timmar för att sedan lulla runt med familjen å kurera oss å bli friska.

Nu blir det dock inte så, för i dag, hur ogärna jag än vill, så måste jag jobba.

Men i dag börjar jag faktiskt inte förrän två timmar senare än jag gjort innan vid helgjobb.

Skönt det! :D


Nu ska jag gosa ner mej i sängen ett varv till med min lilla sjukling!


Kram å hej på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards