Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Lisa - 27 november 2012 21:25

Ringde bvc i går för å få hjälp att ta reda på varför Viggo är trött.

Blev faktiskt tagen på allvar å lämnade ett urinprov redan i dag.

Det visade på nada å noll utöver det normala å det trodde jag inte heller.

Vi får köpa mer vitaminer(selen är tydligen framgångsrikt vid växtvärk?! varför har ingen sagt det innan?!) å invänta hörseltestet som ska äga rum på många.

Att inte höra gör en utmattad, det har jag fått lära mej first hand(hur översätter man de till svenska?).

Han kanske bara är höst-mörker-trött som alla oss andra?

 

Leo har varit feberfri å som vanligt hela dagen så det finns inga hinder för förskola i morron för hans del så det är vad vi satsar på.

Förskola, jobb å APT.

Vardagen rullar å jag ska försöka bestämma begravningskrans.

Å trött är jag, så trött.

 

I morron ska jag vakna utvilad. Å redo för allt roligt jag har på gång!

Nu ska jag se lite Sons of Anarcy till å i morron lovar jag även att va lite mindre flackig å gnällig.

Det är lite mycket nu bara.

Av allt...

 

Av Lisa - 27 november 2012 20:08

Nu vill jag inte va trött mer! :(

Av Lisa - 27 november 2012 17:57

Jösses vad trött jag är!
Det kostar på å koncentrera sej på å skriva arbete en hel dag å sen köra den där urbotligt trista vägen hem med.
Myser en stund med gosbarnen framför nya ice age innan de ska sova!
Hörs sen!

Av Lisa - 27 november 2012 10:34

Befinner mej just nu på 7:e våningen på Växjö lasarett.
Vi har kaffepaus i skrivandet men har kommit en bra bit. Mycket kvar dock, men vi kör på tills uppgiften är färdig hoppas jag!

Vi hörs senare! :)

Av Lisa - 27 november 2012 06:22

Efter natts orolig sömn som kantades av diverse mardrömmar håller jag nu som bäst på å förbereder mej mentalt inför en hel dag med studier.
Vi ska till sjukhuset i Växjö med allt vad det innebär av parkeringshus å stadskörning å det är typiskt nog jag som ska sitta bakom ratten.

Har glömt å skriva ut en text å ska sladda inom jobbet för å göra det med nu på morronen.
Martin å barnen är hemma, men den feber som spökade hos Leo i går kväll verkar i allafall just nu va som bortblåst. :)
Skönt.
Nu ska bara Viggo piggna till å katten börja äta så kanske man kan lugna ner sej lite i själen...?

Ha en bra dag!
Det tänker jag ha! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards