Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Lisa - 29 november 2012 18:34

Av Lisa - 29 november 2012 15:21

.. Å få karamellfärg överallt ingick väl inte precis i dagens planer.
Men som vanligt vinner mamman i mej över städerskan så nu blir det stress, stress, stress fram till halv sju när mina gäster kommer. :)
Det brukar bli bra ändå, men jag vet inte riktigt var jag ska börja! :)

Av Lisa - 29 november 2012 09:53

Antar att jag får börja dammsugningen i ett annat rum. :)

Av Lisa - 29 november 2012 08:42

Jösses.

Vilken j*vla natt rent ut sagt.

Somnade vid tolv(la mej elva, men Leo stökade redan då!) å vaknade nån timme senare av att jag låg i nån underlig ställning med en Leo intryckt i famnen.

Jag hade inte märkt när han kom å hade inte hjärta å väcka honom heller så min sömn uteblev ungefär resten av natten.

Tjugo över fem steg Leo upp dessutom. Bara för vi kunde sovit i dag. :(

Jag hade världens huvudvärk när jag vaknade, men den har tack å lov lagt sej nu.


Har precis ätit furkost å ska snart dra i gång dagens to-do's.

Vi ska städa av lite å sen laga mat till kvällens vinlotteriträff som denna torsdag går av staplen hemma hos oss. :D

Jag ska bjuda på gamla beprövade recepet till varmrätt å efterrätten är fortfarande inte helt spikad. :D


Enligt min facebook snöar det tydligen lite här å var i Asarum men i Ekebergslunds gör det då inte! :(

Synd det för jag vill gärna ha det som ni vet. :D


Ha en bra torsdag så hörs vi sen. :D


(är ledig i dag, å då borde det bli lite mer boggat, eller hur? :P)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards