Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Hej vab-tisdag!

Av Lisa - 4 december 2012 09:33

 

Huvudentrén kan vi ju kalla den.

Med ljusslinga, tänd ljusboll å snö. 

Inte så pjåkigt alls. :D


Halv sex vaknade barnen här i dag.

Vi låg dock kvar å drog oss framför en film till nästan halv nio.

Skönt, men ännu skönare hade det varit att sova längre å att ha vanlig vardag.

Leo är förrutom prickarna(som torkar å försvinner mer å mer) i prima skick å Viggo är ju bara hemma för att vi andra är det, även om han pep lite över halsen vid frukosten. Hur mycket sanning det ligger i det låter jag dock va osagt. :D


Skolstressen fåsar mej i i nacken å jag har verkligen bara en ynka vecka på mej å börja och att få det klart.

Kanske kan jag skicka i väg familjen en stund redan på lördag så jag kan börja i allafall.

För då ska Leo va friskförklarad, om det nu är höstblåsor han har.

Tycker det är konstigt att ingen av oss andra i familjen uppvisar några symtom, å då framförallt Viggo som all säkerhet aldrig har haft just höstblåsor(man blir tydligen immun efter en gång..?!).

 

Dagen i dag är i vilket fall utan måsten.

Det enda vi ska göra är att köpa kaffafilter å morötter som Viggos tilltänkta snögubbe ska ha som näsa. :)

Leo önskade sej korv så det får bli en tur till CG.

Med tanke på att blåsorna knappt är synliga längre borde man väl kunna åka till affären...?

Läste att man smittar mest innan själva blåsorna brutit ut å det stadiet är sen länge passerat å förbi ju.

Å dessutom är det ju inget luftburet heller så så länge han inte kelar med någon är de utom fara. :D

 

 

Vi hörs senare!

Ha en bra tidag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards