Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Lisa - 2 januari 2013 23:21

Många många besökare nu för tiden!
Det för mej himla glad! :)
Tack fina! <3

Av Lisa - 2 januari 2013 21:24

I dag har jag varit duktig.

Det blev väl inte precis LCHF, men väl en GI-sart denna onsdag.

Lättare så då jag kan det sen innan.

Jag har vägt mej å hoppas jag inte chickar ur innan det har hänt nått.

HEEEJA MEJ!


Annars har jag ju precis kommit hem från jobbet.

Inte mycket å säga om det.


Jobbar i morron bitti å på fredag med.

Barnen å Martin fortsätter ledigheten, å i morron ska de små killarna bada med mormorn å morfarn. :)

Leo tjatar om det varje dag, bada momo mofar ström? är en fråga man svarat på ett par tusen gånger eller så. :P

Martin ska va duktig å köra ett lass med skräp till tippen han. :D

Tycker jag är en fin fin idé eftersom ett av mina nyårslöften var att håll mer ordning. :D

Skönt när andra kan uppfylla det jag lovat liksom. :P


Nu ska jag slösurfa ett varv, sen får det va bra med den här dagen. :D

Natti natti. :D


Av Lisa - 2 januari 2013 16:16

Kollade min mobil nu på rasten å lyssnade av ett meddelande från läkaren jag träffade med Leo.
Provsvaren hade kommit å de visar varken på gluten eller laktosintolerans!! :)
Vilken lättnad.

Hans mage har dessutom lugnat sej.
Såhär i efterhand kan jag misstänka att upproret berott på överkomsution av pepparkakor å han klagar inte längre över ont i magen heller.
Har en teori om att han sagt att han har ont när han varit kissnödig.
Inte alltid lätt å tolka en tvååring, men vi hoppas det är bra nu i allafall! :)

Ska lämna ett urinprov med sen hoppas vi att det är över å förbli bra nu! :)

Leo
Av Lisa - 2 januari 2013 11:24

 

Klinkers på golvet.

Diskho med lådor å skåp.

Kakel på väggen ovanför diskbänken.

Tapetserade garderobsdörrar.

Bara knoppar å en liten bänkskivebit som fattas nu.

Sen är det helt klart. :D

Av Lisa - 2 januari 2013 09:19

Vi ligger fortfarande i sängen. :)
Ingen vardag ännu inte. :)
Martin å barnen är lediga en hel vecka till å jag börjar inte förrän två idag. :)

Operation viktnedgång inleds på allvar i dag så på den fronten är det slut på slappandet! :)

Hur har ni det? Lediga? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards