Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Lisa - 3 januari 2013 22:24

Nerbäddad å smått öm i kroppen efter en två-timmars-runda runt byn med Sandra å Linda.
Herregud vad otränad jag är!
Det ska det dock bli bättring med för nästa vecka planerar Sandra å dra me mej på gymmix-pass också.
Shit. Önska mej lycka till! :)
På tal om träning så saknar jag verkligen det enda jag använde mitt gymkort till, nämligen spinnigen.
När jag får en lön utan fem dagars felaktiga avdrag funderar jag på å införskaffa mej ett tio-kort å ge mej på det igen. :)
Jag ska bli smal nu, det är ni med på va?
Eller åtminstone mindre tjock. :)

Nä. I natt tänker jag inte ligga å snurra till ett, utan nu försöker jag sova!
Natti natti! :)

Av Lisa - 3 januari 2013 19:44

Toutch-vantarna på! :)
Dags för en PW med Sandra! :)

Av Lisa - 3 januari 2013 18:34

Å världens godaste curry-aioli! :)

Av Lisa - 3 januari 2013 15:47

Här är jag.

Har inte hunnit med så mycket mer än å jobba i dag faktiskt.

Å inget spännande har jag å berätta heller. :)


Viggo är hos Elian å leker å Leo spelar nått frågespel på Martins telefon.

Själv dricker jag en liten latte å funderar på vad man kan ha för GI-vänligt tillbehör till kycklingbiffar..?

Gärna nått jag har hemma i gömmorna, för handla, det orkar jag inte. :D

Blomkålsmos kanske?

Är mest sugen på potatisgratäng eller pommes egentligen, men det är inte aktuellt. :D


Nu ska jag avsluta det här helt menigslösa inlägget å masa mej ner i duschen innan jag å Leo ska spatsera ner å hämta hem Viggo igen. :D


Vi hörs med vettigare tankar lite senare. :D

Kram på er!

Av Lisa - 3 januari 2013 06:54

Låg å vred mej till klockan ett å kämpade med sömnen. :(
Det är verkligen precis värdelöst att jobba kväll när man ska upp morronen efter.
Var dödstrött när klockan ringde å hade mer än gärna stannat i sängvärmen med familjen.
När jag satte mej på cykeln märkte jag dessutom att det regnade.
Inget vidare alls!

Till nästa år lovar jag mej själv att t ett par dagars semester i mellandagarna å som denna veckan! :)

Bara till å streta på å hoppas att tröttheten ger sej med en kopp kaffe. :)
Ha en bra torsdag. :)

Av Lisa - 3 januari 2013 06:53

Låg å vred mej till klockan ett å kämpade med sömnen. :(
Det är verkligen precis värdelöst att jobba kväll när man ska upp morronen efter.
Var dödstrött när klockan ringde å hade mer än gärna stannat i sängvärmen med familjen.
När jag satte mej på cykeln märkte jag dessutom att det regnade.
Inget vidare alls!

Till nästa år lovar jag mej själv att t ett par dagars semester i mellandagarna å som denna veckan! :)

Bara till å streta på å hoppas att tröttheten ger sej med en kopp kaffe. :)
Ha en bra torsdag. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards