Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Lisa - 4 januari 2013 21:03

Jag är ganska usel när det kommer till inredning.
Fantasilös liksom.(möjligtvis ibte gällande tapeter å väggfärger)
Så hjälp mej nu, ni proffsiga!
Vad ska jag ha på det här fatet mer?
Både fatet å kronan är nya, så de vill jag gärna ha framme.
Passar de ens i hop?
Vad kan jag hitta på?

Av Lisa - 4 januari 2013 20:40

 

Vinglaset förståss.

Å så jag.

Med dubbelhaka å allt.

I finaste House of Lola-klänningen.

Den får funka nu fram tills sommaren eller så, för inte är det bara en julklänning?


Färdigkalasade för i dag å väääälidigt fredagstrött.

Martin försvann ner i tvättsugan för att skruva fast knoppar å jag å mitt vinglas sitter kvar uppe å fnittrar åt en sms-konversation jag just hade med mamma.

Vi kan säga som så att engelska är inte hennes grej, å sannerligen inte autocorrect heller. :P

Ovanpå det har jag en spännande fb-chatt angående lagning av viltkött på G.

Som en helt vanligt fredag alltså. Inget konstigt alls. :P


Antagligen blir det ett varv på soffan innan jag tar kväll här.

Om jag ens orkar det, hade hellre tagit ett parti yatzy eller nått.

I morron ska vi till andra-familjen i Falkvik å om jag lyckats med fjäskandet för Martin tar vi en tur inom BlomExtra i Mjällby med.

Har siktet inställt på fin fina tulpaner å nån ny vårig inredningsdetalj av vilket slag som helst..(även fast det är mycket kvar av vintern...)

 

Har ni en bra fredag? I sure hope so!

Puss å kram!

Av Lisa - 4 januari 2013 16:17

Har inte glömt bort men har som ni vet jobbat i dag med.
Men nu är det dags för helgledighet. :)
Nått intressant bloggande blir det dock inte tal om förrän ännu senare.
Nu är vi nämligen på väg på kalas i mörrum.

Kram å trevlig helg. :)

Av Lisa - 4 januari 2013 14:57

Martin hade städat ut julen under dagen.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta upp mina nya gardiner! :)
Är väldigt nöjd med att jag köpte nya innan jul så jag slapp deppa över att hänga upp de gamla. :)
Nått jag är mindre nöjd med å förståss de vedervärdigt fula lampskärmarna... :P
Jakten efter nya pågår för fullt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards