Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Lisa - 6 januari 2013 21:38

Har egentligen absolut inget intressant å komma med.

Övervägde att inte posta fler inlägg i kväll, men det går liksom inte avv låta bli.

Speciellt inte när man ändå ligger i soffan med datorn i knät å skräpar. :D


Dagen i dag har varit behaglig.

Men det ska erkännas att tre olika brödbak var lite överdrivet för när det sen var dags å laga söndagsmiddag(bästa middagen, helt klart. :D) kände jag hur trött jag var.

Men nu har vi frysen full å förhoppningsvis slipper vi handla hem bröd på ett tag. :)

 

Måste säga att jag förberett familjen bra inför vardagen.

Handlade redan i går å har planerat veckans mat. :D

Martin å barnen är lediga i morron, å då ska de göra kyckling i lergrytan, men det vet inte Martin om ännu. :D

 

Själv ska jag ju då köra till skolan i Växjö för å inleda kursen om läkemedel.

En kurs som för ovanlighetens skulle bara ska redovisas med individuella uppgifter.

Så skönt att slippa pussla å träffas å skriva utan i stället bara få sköta sitt eget.

Inte verkar uppgifterna särskilt svåra heller, en del är liksom bara ordförklaringar, så jag borde klara dem i allafall. :D

 

Nu ska jag se en stund på Sagan om de två tornen, sen blir det bädden. :)

Natti natti!

Av Lisa - 6 januari 2013 18:14

Skulle ju vila i dag...
Lite sent nu kanske? :)
Hinner med en gostimme med barnen framför draktränaren(svinbra! Tack Gustav å Elin!) innan de lägger sej å jag ska ut å motionera! :)

Av Lisa - 6 januari 2013 16:32

Eh okej..?!
Viggo kom hem från kalaset, fast beslutsam om att genomför nått slags experiment...
Om han kommit på det på hemvägen eller om han spånat med sina små kompisar också, det förtäljer inte historien. :)

Av Lisa - 6 januari 2013 16:08

Glutenfria ostfrallor å rågsiktsrutor.
(Å lc-bröd utanför bild!) :)

Av Lisa - 6 januari 2013 13:35

Bakar bröd till familjen.
Tre olika sorter blir det! :)

Av Lisa - 6 januari 2013 10:17

 

Jag sa ju det.

Snyggaste tvättsugan i stan.

:D

 

Gomorron, eller är det kanske förmiddag...? :D

Vi har inte haft sovmorron även om det kanske verkar så, barnen vaknade vid sextiden som vanligt, men jag strejkade å låg i sängen till kvart i nio i allafall :D

 

Har ingenting planerat i dag mer än att Viggo ska på kalas mellan två å fyra.

Jag tänkte röjja lite i källaren å ta det lite lugnt inför kommande 6-dags vecka.

Drabbades precis av en stark lust att träna?! Jo ni läste rätt. :P Kanske kan man hinna med en promenad i kväll eller så. :)

 

Barnen bygger koja i vardagsrummet som vanligt å det var väl ungefär så mycket jag hade att förtälja just nu. :D

Nu ska jag ge mej på å fota ett gäng skor som jag ska försöka sälja. Hoppas jag gör rätt, verkar va ett helt företag med de där loppis-grupperna på FB, en massa regler var det i allafall. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards