Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Tillbaka i rutan. :D

Av Lisa - 14 januari 2013 20:55

Hej på er.

Sämre bloggande även i dag.

Har jobbat som ni vet.

Hämtat barn, lagat middag å sen tränat.

Inte mycket spännande alls faktiskt.


Det enda som har hänt är att jag fått betyg på den ena av mina individuella uppgifter i kursen om demens. Vad jag skulle kalla mitt expertområde alltså. Jag fick ett G.

H*lvetes j*vla skit. :(

Jag vet att godkänd borde duga, speciellt med tanke på att jag hade två förmiddagar på mej att göra uppgiften, men jag är så besviken på mej själv att jag hade kunnat ta till lipen. :(

Om jag får G på sista uppgiften med, å ännu värre, på hela kursen med, då vet jag inte vad jag gör. :(

Fattas bara att jag inte hittar en LIA-plats heller. :(

Suck. Jag önskar mej lite flyt nu alltså.


I morron ska jag skriva uppgifter om läkemedel å äldre. Barnen ska till dagis mellan nio å tre å datorn ska får min uppmärksamhet under större delen av den tiden.

Samma visa på onsdag. Sen är vi långlediga på riktigt. :D


Nu ska jag svära en stund till över hur kass jag är å sen hoppas jag misslyckande känns mindre tugnt å att jag kan sova lika gott i natt som jag gjort under natten som gick. :)


Kram på er! <3

 
 
Lisa - mamma till Knut & Agnes

Lisa - mamma till Knut & Agnes

14 januari 2013 23:59

Men varför är du besviken på G? Jag blir skitnöjd när jag får G, dom få gånger jag får VG så hoppar jag av glädje. Men skillnaden på att få G och VG är väldigt stor! Det brukar vara väldigt svårt att få VG. Jag siktar alltid på G, för jag vet att jag klarar inte av att få något mer och man behöver bara få G. Försök att inte ha för stora krav på dig, slappna av och ha kul istället :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

15 januari 2013 10:31

Kort å gott för jag haft VG på alla de andra individuella uppgifterna. :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards