Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Lisa - 24 januari 2013 20:23

Jag är trött nu.

Vilket är skit med tanke på att jag är ledig först på torsdag om en vecka.

Jag ska lägga mej efter lyxfällan, det är ett som är säkert.

Såklart får jag överleva, å skylla mej själv. Men ändå.

Största sorgen är att va i från barnen förståss, å det känns i samvetet att jag frivilligt valt att ha så mycket på gång.

Det är bara för en kort period, men de växer så fort.


I morron ska jag i vilket fall avsluta den där sabla läkemedels-uppgiften å sen jobba kväll.

Barnen tar åtminstone helg efter en full vecka på dagis, å på söndag har vi eftermiddagen tillsammans.

Å en vecka går fort.. Eller hur? :D


Kram.   


Av Lisa - 24 januari 2013 16:35

Vilken lycka det kan va att inse att de finns kalla hamburgare i kylen!
Bästa pålägget på knäckebröd! :)

Å om en stund hoppas jag ta mej i väg till träningen! :)

Av Lisa - 24 januari 2013 16:09

Jag glömde visst en sak till i morse.
Kom hem, öppnade ytterdörren å höll på svimma av sopstanken! :(
Hej alla doftljus i huset! :)

Av Lisa - 24 januari 2013 06:41

Det är tio minus ute å jag glömde min mössa.
Kaffekoppen står kvar hemma på släpet å Leos väska hänger kvar i hallen.

Gomorron då!
Tur vi har kaffe på jobb! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards