Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Lisa - 25 januari 2013 22:10

5 down 5 to go.

Är piggare än vad jag trott, men en anigens dag-vill. :D

Har väl egentligen inte mycker mer än så att rapportera.

Eller, jo det var så sant förresten,

skulle det inte sitta fint med en bra ostaffär på lite längre avstånd än sex mil.,? :D

Är så så ost-sugen å det hade passat perfekt som kvällsvickning efter jobbet både i dag å i morron.

Men det får jag se i stjärnorna efter, eller åtminstone nöja mej med mataffärs-ostar. :D

Vad äter ni för gott i helgen?(jo jag är hungrig, åt två stekta ägg på jobbet. hurra? eller nått? :P)

 

Nu ska jag bädda ner mej jämte världens bästa Viggo som firar helg med att ligga i vår säng redan. :D

 

Kram å gonatt på er!

I morron bor jag på jobbet, men ni kan nog räkna med nått inlägg innan, i mellan å efter ändå. :P

Av Lisa - 25 januari 2013 12:01

I juni är min utbildning klar, å hur tufft det än har varit har jag älskat å läsa.

Lära mej mer å utvecklas.

Jag kommer aldrig nånsin mer läsa på heltid å jobba samtidigt men en distanskurs, utan obligatoriska träffar typ denna lockar rejält.

Det är förvisso på Högskolenivå, men det är ju värt å testa, eller hur? :D


 

Av Lisa - 25 januari 2013 11:21

 

Det här f*nskapet till lego-plutt trampade jag på i går kväll.

Det gjorde nått j*vulskt ont å i dag dunkar fortfarande i hälen. :(

Å inte kan jag skylla på barnet som äger den heller, för mamman hade curlat å städat åt honom.

Inte tillräcklingt bra uppenbaligen. :P

Av Lisa - 25 januari 2013 10:47

Har lämnat in uppgiften, det får bära eller brista, kan inte få i hop mer än det jag skrivit.

I dag hade kursplanen till nästa kurs, organisation och ledarskap, kommit upp på fronter.

Fick direkt beställa mej två böcker på ämnet då de såklart inte fanns å tillgå på bibblan.

Det känns som att dte kommer bli mycket även i denna kursen, en gruppuppgift å två individuella.

Gruppuppgifter ska jag dock aldrig förkasta mer, för även fast man inte få styra allt i en grupp är det ovärderligt att ha de andra å bolla med å hitta lösningar i hop! :D


Vårt hem ser ut som en krigszon så jag skulle misstänka att jag kommer ägna mej åt att röjja här innan jag går till jobbet å startar jobbhelgen. :)

Dessutom borde jag hoppa upp en sväng på CT:n med, om inte annat för å få upp värmen efter den kylslagna turen med barnen till dagis. Minus 15 i dag, men i dag kom jag tack å lov i håg mössan. :)


En filt å en liten stund med en kokbok först kanske? :)

Lite vila hade jag nog inte mått dåligt av... :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards