Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2013

Av Lisa - 17 januari 2013 13:09

Av Lisa - 17 januari 2013 11:12

Av Lisa - 17 januari 2013 09:25

Lite överallt. :)

Av Lisa - 17 januari 2013 08:59

 

 

 

Klockan är nio å vi har ätit frukost å till med hunnit duka av allt från bordet.

Å vet ni, Leo har redan kläder på sej!? :)

Viggo leker dock för fullt med nån Legobåt han har byggt å har inte alls tid å klä på sej några kläder. <3

Helt okej i dag, jag tänker inte stressa. :D


Barnen vet fortfarande inte vart dagens utflykt ska sluta å det tycker nog det är lite pirrigt. :)

Nu är det dags å sminka till sej å tydligen har Viggo inga dugliga byxor så det blir till å leta i tvättstugan med. :D

Ha en bra dag!

Kram å hej!

Av Lisa - 16 januari 2013 20:24

Nu.

F-y-r-a lediga dagar väntar! :D

Ska försöka ignorera stressen som flåsar mej i nacken å bara njuta av alla roligheter vi har framför oss å som vi ska ägna dagarna åt. :)

I morron är det barnens dag.

De ska få leka bland bollhav å höga rutschkanor å träffa efterlängtade kompisar.

Viggo önskade sej en hemmadag dock, bara leka, å mysa å titta på filmer i kalsongerna en hel dag.

Typiskt. Men hoppas han får en rolig dag ändå.   

Är inte det är såndär dum grej som man gör som förälder?

Vill att barnen ska få göra så mycket kul att man missar vad de egentligen vill?

Nu tycker jag faktiskt att jag är rätt bra på att ge barnen sånna vilodagar också å jag försvarar mej med att de har haft ett långt slappt jullov. :)


Nu ska jag se klart Sveriges mästerkock å sen hoppa upp på CT:n en sväng. :)


Kram på er hörrni.

Nu går vi mot mer positiva tider va? För visst är ni med mej? :)

Av Lisa - 16 januari 2013 16:05

Att en dagishämtning tar fyrtiofem minuter, när man först ska leta efter Viggo, sen tvångsklä Leo, glömma vantar å mössa på andra avdelningen å sen kasta pappersflygplan på gården å leka i en snöhög! :)

Av Lisa - 16 januari 2013 14:36

Vår inne? :)
Älska tulpaner!

Nu ger jag upp pluggandet å hämtar hem mina barn! :)

Av Lisa - 16 januari 2013 13:08

 

Jag säger som barnen sa på väg till dagis i morse.

Jag vill med ha en såndär varm brasa inne som mormor å morfar har!

I stället sitter jag här med mössa, halsduk å flecce. :P



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards