Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2013

Av Lisa - 15 januari 2013 10:13

Är helt klart att man kan göra långkok mii i veckan. :)

Av Lisa - 15 januari 2013 08:25

Tjugo i sex steg barnen upp.

Kollade på en film i sängen, under konstant tjatande om frukost från Viggo sida.

När det väl var dags för å äta var Viggo inne i nån ilska över en försvunnen känguru.

Jag vägrar hjälpa honom att leta innan han ens försökt själv, å verkligen inte när han skriker.

Förbannat drygt men gnäll.

Tack å lov är vi uppe i god tid i dag, så förhoppningsvis har jag fårr barnen till dagis om en halvtimme. :D


Känner mej väldrigt omotiverad till å plugga i dag. Är fruktansväst bitter över mitt G. FAN!'

Måste lösa sej med praktiken i dag med, annars är det kört. :(

Jag ska testa å få tag på de ansvariga för den dagliga verksamheten för de demenssjuka som fortfarande bor hemma, kunde kanske va något? :)


Nu ska jag kriga med Leo om kläderna, å så måste jag skaffa knapplås-kod till telefonen, för den lilla spjuvern kom precis med min lur i högsta hugg å har påvägen ut till mej lyckats radera flertalet appar.


Man har å göra, det kan ingen säga annat! :)

Av Lisa - 14 januari 2013 20:55

Hej på er.

Sämre bloggande även i dag.

Har jobbat som ni vet.

Hämtat barn, lagat middag å sen tränat.

Inte mycket spännande alls faktiskt.


Det enda som har hänt är att jag fått betyg på den ena av mina individuella uppgifter i kursen om demens. Vad jag skulle kalla mitt expertområde alltså. Jag fick ett G.

H*lvetes j*vla skit. :(

Jag vet att godkänd borde duga, speciellt med tanke på att jag hade två förmiddagar på mej att göra uppgiften, men jag är så besviken på mej själv att jag hade kunnat ta till lipen. :(

Om jag får G på sista uppgiften med, å ännu värre, på hela kursen med, då vet jag inte vad jag gör. :(

Fattas bara att jag inte hittar en LIA-plats heller. :(

Suck. Jag önskar mej lite flyt nu alltså.


I morron ska jag skriva uppgifter om läkemedel å äldre. Barnen ska till dagis mellan nio å tre å datorn ska får min uppmärksamhet under större delen av den tiden.

Samma visa på onsdag. Sen är vi långlediga på riktigt. :D


Nu ska jag svära en stund till över hur kass jag är å sen hoppas jag misslyckande känns mindre tugnt å att jag kan sova lika gott i natt som jag gjort under natten som gick. :)


Kram på er! <3

Av Lisa - 14 januari 2013 18:33

Tränar i kväll.
Tur Sandra drar dit mej! :)

Av Lisa - 14 januari 2013 16:19

Hemma!
Å så skönt!
Ledig tills nästa måndag.
Eller ja, ledig å ledig är väl egentligen att ta i med tanke på råpluggningen som ska bedrivas i dagarna två först. :)

Nu är det dags å laga middag.
Min favoriträtt blir det i dag. :)

Av Lisa - 13 januari 2013 22:10

Helt frånvarande i dag nästan.
Har väl inte haft mitt livs bästa dag, utan varit yr å konstig. Å trött.
Har mest hängt med familjen på förmiddagen å sen jobbat.

Nu är jag nerbäddad å i morron väntar sista arbetsdagen på en vecka! :)
Å vilken vecka det blir sen.
Två pluggdagar förvisso, men sen Kalmar å födelsedagsfest! :)

Av Lisa - 13 januari 2013 13:17

Fötterna på bordet, h&m's vårkatalog å förståss en latte. :)

Uppladdning inför kvällen pågår! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards