Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2013

Av Lisa - 22 januari 2013 06:14

Vi kommer aldrig i väg...

Leo
Av Lisa - 21 januari 2013 22:11

Mycket mer har jag inte å tillägga! :P

Av Lisa - 21 januari 2013 11:03

Där med å studera heltid samtidigt som man jobbar.
Ganska ogenomtänkt å korkat.
Men hade jag tänkt djupare hade det aldrig blivit av å det är samtidigt något av det roligaste jag gjort! :)
Jag jobbar på. :)

Av Lisa - 21 januari 2013 07:59

Gick å la mej tjugo över åtta i går.

Somnade omgående men har varit vaken å känt mej utsövd fler gånger under natten.

Dock inte de gånger Martin varit uppe med Leo, för de minns jag knappt.

Klockan fem var det fullt röj på rummet jämte vårt.

Efter mycket om å men, stimm i vår säng å sen välling i sin egen säng somnade faktiskt den lilla busen om...?! :)

Fick väcka honom kvar i åtta, så han skulle hinna med frukost innan dagis. :D

Jag har slummrat lite med Viggo i vår säng, å hoppas jag fått tillräckligt med sömn för å va utvilad å klarar uppgifter under dagen. :D


Nu är jag åtmistone kaffe-tankad å redo för dagens första prövning, Leo's kläder. :)


Hörs senare!


Av Lisa - 20 januari 2013 19:19

 

Glass.

Japp, ingen GI i dag inte. :P


Herre min skapare vad trött jag har varit i dag.

Hjälpte inte att jag både sov länge OCH tog en tupplur på förmiddagen.

Barnen kom hem strax efter ett.

Med simmärke som ni såg å lyckliga, men även de trötta efter badet å en sen lördagskväll.

Leo hade dock slagt på stort å inte ätit nått under natten å sen sovit till halv åtta?! :D


Vi har ätit hämt-thai, lekt å kollat på filmer å barnen sover nu i sina sängar.

Vi slötittar Jurrasic Park 2 men jag tror jag också ska dra mej uppåt sängen ganska så snart.

Har tio dagars non-stop av jobb å skola framför mej, å det känns ju som en klar fördel att inleda det hela med att va utvilad. :)


Hoppas ni haft en bra helg! :D

Kram å gonatt!

Av Lisa - 20 januari 2013 16:30

Sliten mamma å galen unge! <3

Av Lisa - 20 januari 2013 13:12

Stoltaste Viggo:n!
Fina fina ungen!

Av Lisa - 20 januari 2013 10:00

I dag äter vi frukost framför tv:n! :)


Det var skoj i går å vi vad ute.
Själva krogen var inte så mycket å ha dock.
Sov länge i morse å nu längtar jag i hjäl mej efter barnen!
De ska bada sen kommer dom! :)


Tills dess tänker jag ligga kvar här på soffan faktiskt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards