Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

En STOR suck över natten som gick.

Av Lisa - 6 februari 2013 08:03

Naturligtvis tog det en halv evighet för mej å somna i går kväll.

Det är, som de flesta med oregelbundna arbetstider känner igen sej i, snudd på omöjligt att varva ner efter en jobbkväll.

När jag väl somnade drömde jag mardrömmar å vaknade stup i ett. Dels för att jag varit så korkad å druckit kaffe så sent som vid åtta å därför sov som en kratta å dels för att Viggo har stökat, bökat å skrikit nästan hela natten å när han väl somnat har det varit nästa lilla man som vaknat.

Snacka om panik, men en huvudvärk som vägrar ge med sej å känslan av att chansen att sova sej fri bara blir mindre å mindre å mindre.

Å visst, huvudvärken hängde kvar när det väl var dags att vakna på riktigt, men nu har den faktiskt dämpats avsevärt.

Tack å lov, för vi har APT i dag å innan dess ska jag fortsätta läsa in mej på Handledning å grupprocesser...


Nu ska jag skrubba av kidsen här, sen ska de lämnas på dagis å jag dyka ner i böckerna.


Ha en bra onsdag. <3

 
 
Sofia

Sofia

6 februari 2013 09:30

Jag sitter med boken - Samtala är en konst eller vad den nu heter. Håller på att somna med den hela tiden...
Men boken Grupputveckling är jätte bra och ger nästan allt man behöver för individuella.

http://sosv.blogspot.se

Lisa

6 februari 2013 10:14

Skönt å höra, för det är den jag har också. :D

 
Michan

Michan

6 februari 2013 11:04

Å vad jobbigt det är när man behöver sova men inte får :(

http://michaela-michan.blogspot.se

Lisa

6 februari 2013 11:43

Mmmm, mycket. :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards