Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2013

Av Lisa - 13 februari 2013 09:55

Även om jag själv inte har stora planer för Alla hjärtans dag, som är i morron torsdag betyder det inte att det inte finns fördelar med just denna dagen.

Erbjudanden bland annat.

Som det här från Bus och rackartyg till exempel.

:D


Kampanjen pågår till å med den 17/2.

Klicka på bilden för att komma till shoppen. :)


Jag var som synes inte sen att nappa.

Å inte barnen heller, som annars är ganska tjuriga när det gäller vad de ska ha på sej. :)

Leo sa till å med tack mamma när han provade sin tröja å båda två har dem på sej i dag. :D


 

Av Lisa - 13 februari 2013 08:48

Söt unge i ny tröja! :)

Jag har sovit som en stock hela natten.
Men är fortfarande lika trött.
Mirakelkurer mot trötthet efterlyser, för nu orkar jag inte med det här mer!

Av Lisa - 12 februari 2013 21:18

Hade tänkt ligga här i min soffa i kväll å blogga om en hel massa som jag inte hinner med nu förtiden.

Sen blev det kväll. Å jag blev trött å känner mej inte alls lika fyndg å inspirerad längre.

Trist men sant.


Har blivit ändrade planer för morrondagen då vi skulle setts i basgruppen, då växjö-vännerna blivit sjuka. :(

Egentligen inte mej emot för då slipper jag hyperstressa mellan bibblan å jobb.

Hoppas att vi som bor här i krokarna bestämmer en annan dag i stället så jag kan sätta mej med de individuella uppgifterna i morron i stället.


Nu blir det en kvällsdusch som vanligt, sen går jag å lägger mej i stället.

Kram å gonatt. :)

Av Lisa - 12 februari 2013 18:32

Ingen vila ännu dock.
Måste ut å handla en sväng med. :)

Av Lisa - 12 februari 2013 15:30

 

Jag är svag för Leila å älskar rosa.

Vad kan jag säga?

De ropade på mej. :)

från Leilas generalstore.

 

Vi har varit ute. Skottat å dragit pulkor.

Å så kom Nina å Noah med den fin-fina leveransen ni ser på bilden. :)

Noah stannade kvar å han å Viggo leker för glatta livet medan jag å Leo myser med en film till. :)

 

Jag har faktiskt städat å rensat i ett av alla köksskåp jag förvarar mat i också, inte illa alls när man får sånt tråkigt gjort. :)

Anigens trist att behöva köra å handla senare sen bara...

Men men, det går ju fort ändå så. :)

 

Ska ni fira nått på onsdag? :)

Ska nog lyxa till maten lite om jag hinnner, men annars brukar vi inte fira alla hjärtans dag så mycket i den här familjen. :)

 

Av Lisa - 12 februari 2013 12:40

Pricka pyjamasbyxor.
En latte.
En hög med kokböcker.

Ska försöka vila å sitta ner en stund.
Dock inte det lättaste när Leo-retsticka är i farten å inte lyssnar på nått jag säger. :(
Snön fortsätter att vräka ner ute å vi skippar handlingen under dagen.
Orkar inte känner jag.
En sväng till pulkabacken är det dock inte omöjligt att eftermiddagen bjuder på.
Men nu som sagt: slappande! :)

Av Lisa - 12 februari 2013 09:06

 

Det snöar här i dag, har kommit så pass mycket bara under morronen att det inte ens syns på trappan att Martin gått hemifrån.

Viggo applåderar å hejar på sitt älskade vita guld, medan jag känner nog lite mer att : nej, jag är mätt på det där nu. :D

Fast hellre snö än regn, det tycker jag nog. :)

 

Annars njuter vi mest av att göra ingenting i dag.

Jag sitter fortfarande vid bordet å sörplar kaffe, Leo har bäddat ner sej framför Landet för länge sedan(igen!) å Viggo leker med allt möjligt. :)

Det känns som jag aldrig är ledig nu förtiden. Åtminstone i mer än en dag.

Man ska va glad att man har enstaka lediga i dag, jovisst, men ibland behövs det fler i rad för att min kropp ska varva ner.

Är ganska mätt på det här med skolan å längtar verkligen tills jag faktiskt är färdig å får tid över till annat med.

Inbillar mej att det blir lättare framåt våren, att man orkar mer då. Hoppas verkligen att det blir så...

 

Vi måste förståss handla i dag, frukostgrejer, yoggi å onsalakorv å grädden(?!) är nästan helt slut. :)

På matfronten ska jag försöka få i hop nån slags wok med kyckling å så är jag bra sugen på å testa wienersemlor, det är ju trots allt fettisdagen. :)

 

Nu ska jag leka lite här verkar det som.

Vi hörs senare! :)

 

Mini-semlor... :)

 



Av Lisa - 11 februari 2013 22:12

Är egentligen dödstrött å har krupit ner i sängen.
Kan dock inte låta bli att skicka i väg en liten kvällsblogg innan jag somnar. :)

Har varit en lugn kväll å eftermiddag.
Barnen följde gladeligen med hem från dagis. De semesterfirande föräldrarna är tillbaka i vardagen å tittade inom en stund.
Å jag har varit en sväng hos Lotta. :)
Livet på en pinne. :)

I morron tar jag helledigt å laddar inför veckan som kommer bestå av jobb å plugg.

Kram å gonatt på er! <3
Ses i morron!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards