Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Lisa - 11 mars 2013 20:06

Nu.

Nu är jag trött.

Efter-jobb-sliten.

Efter tre dagar?!

Hur trött ska jag va sen på praktiken?

Efter femdagarsveckor?

Vågar knappt tänka tanken...


Nu väntar två lediga dagar å en pluggdag innan jag ska jobba igen.

Hoppas det blir lika trevligt då som det varit i går å i dag. :D


I morron har vi finfina planer, Stina ska komma å lycluncha(det var inte i går! :D).

Lyxlunch i vår värld innebär denna gången, stekt torsk, potatismos å stuvad spenat. :D

Förrutom besök av Stina så kommer Noah å leker med Playmot som var undangömt på Viggos barnkalas. :)

 

Trevligt va? :D

Lite sol å mindre kalla vindar hade inte heller varit dumt. :)

 

Vi hörs i vilket fall som helst i morron igen. :D

 

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 11 mars 2013 15:46

 

Sötaste Viggo i ny tröja.

(rea-fynd från röda hund från bus och rackartyg, som har kampanj just nu, "handla för 500 så får du ett par strumpor från maxomorra!")

I händerna håller han två av Martins gamla "pokaler" som han är helt galen i just nu. :)   

(det gömde sej för övrigt fler kläder i paketet från BoR, som jag lover ni ska få se framöver! :D)

 

Vi kom hem för 20 minuter sen ungefär.

Barnen har redan hivat sej i sängen framför Scoby do.

De är trötta i dag, Leo höll på å somna i bilen till å med.

Det blev bara en snabbvisit för dem på dagis då det är ledighetsdags i morron igen. :D

Härligt, men jag måste ändå säg att jag haft det supertrevligt på jobbet även i dag.

Känner mej pigg, å motiverad. :D

 

Ska dra i gång med middagen nu är tanken, det vankas efterlängtade kyckling burgare, curryaioli å ungsrostade rotisar. :D

Underbart att laga mat efter två kvällar på bortaplan. :)

 

Vi hörs lite senare.

Kram så länge. :D

Av Lisa - 11 mars 2013 11:44

Inomhus värmer solens strålar även fast det är iskallt ute. :)
I vilket fall är det lite hopp om våren i dag.
Några timmar kvar nu, sen tar jag helg i två dagar! :)

Av Lisa - 11 mars 2013 06:25

Tittar in å säger gomorron innan vi hastar i väg till dagis å jobb! :)
Hoppas ni har sovit gott! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards