Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Lisa - 12 mars 2013 19:35

 

Leo övar med springcyklen. :D



Så ja.

Då var ytterligare en kväll kommen.

Vi har inte åstakommit några stordåd i dag precis.

Ätit smarrig lunch, bakat gf-kärleksmums(som blev exakt som "vanliga" :D) å umgåtts med Stinan å så har Viggo lekt med Noah. :)

Förrutom det har det varit en tjatdag, ett evigt mamma-ropande å diverse annat.

Är ärligt talat tröttare i dag när jag varit ledig än efter en jobbdag.

 

I morron är tanken att vi ska ut lite längre än i trädgården.

Är inne på en tur till Coop för att kolla lite närmare på deras GF-sortiment å sen ett besök på nått barn gillar, stora lekplatsen i stan eller bibblan.

Det beror på vad de känner för å hur vädret blir förståss. :)

 

Nu ska jag passa på å se lite mat-tv innan Martin å CL tar över apparaten här! :D

 

Kram på er!

 

 

Av Lisa - 12 mars 2013 18:42

Av Lisa - 12 mars 2013 14:51

Glutenfria kärleksmums! :)

Av Lisa - 12 mars 2013 09:02

Dagens outfit-bild på Viggo, iklädd klänning i storlek M . :) 


Vi tar det mest lugnt i dag.

Planerar för mat å bak som vanligt.

Dagens lunch är ju bestämd å bokad å så lutar det åt att baka något också. :D


Hade gärna tagit tag i röjjandet i diverse rum här, men jag skulle behöva kartonger.

Typ flyttkartonger.

Hinner vi i morron ska vi ut på shoppingturné(matshopping offcourse!), då kanske jag kan införskaffa det med. :D

Är inne i ett såndär vårstimm, då jag vill, vill, vill, göra allt å lite till! :D


Nu ska jag dock försöka få tag på den där systern å sen leka med en tjatande son. :D


Kram på er!

Av Lisa - 12 mars 2013 06:48

Morron igen.
Leo har stökat i natt å jag vaknade med huvudvärk.
Men vad gör det när vi har ledigt? :)

Har chansen att vila en stund till nu med barnen ser på morron-film! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards