Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Lisa - 18 mars 2013 22:24

Slut för i dag. Tack för i dag!
Kram å sov gott på er mina vänner! :)

Av Lisa - 18 mars 2013 16:14

Mynte-serien från Ib Larsen.
Helt i min smak. :)

Av Lisa - 18 mars 2013 13:12

Har varit hos frissan å sen skrivit så gott som klart om Agda å hennes matleda. :D

Det gäller å använda varenda minut man har. :)

Laddar inför att bege mej ut i stormen å ta mej till jobbet.

Jösses vad det blåser, svinkallt!

Jag tar hellre det där snöfallet det snackas om än isande vindar faktiskt!


Anyway, funderar på att sätta mej å knåpa i hop en matsedel för veckan.

Spana lite i alla mina böcker å välja ut mat till varje dag.

Ruggigt skönt å planera faktiskt, å ett bra tillfälle till att prova nya rätter. :D


(vilket meningslöst inlägg. men skit i det! :P)


Vi hörs senare! :)



Av Lisa - 18 mars 2013 12:20

"Min mormor säger att pojkar har frön

i pungen som bli bebisar i mammans mage.

Men hur kommer de in där?"

 

Jag som hade hoppas kunnat slingar mej ur den här typen av samtal ett tag till i allafall.

Men icke. :D

Jag ser hur det här kommer utvecklas till "viggos mamma sa-situationer" för har man väl frågat hymlas det inte med någonting. :D

 

 

Av Lisa - 18 mars 2013 11:26

Nöjd. :)

Av Lisa - 18 mars 2013 09:55

Ögonbrynen vaxade å plockade.
Snart är det även dags för frisyren att få sej en omgång! :)
Det behövs kan jag lova, mer än ett halvår sen sist. :P

Lyxigt att bli omhändertagen lite. :)

Av Lisa - 18 mars 2013 07:03

Efter att ha inlett morronen med ett tjugominuters bråk om vilken film som skulle väljas är det ganska lugnt igen nu. :)
Barnen leker att de är katter å jag försöker njuta av en sista liten kvart i sängen. :)

I dag har jag mycket å stå i.
Klipptid, pluggtid å kvällsjobb! ;)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards