Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Snart är det slut.

Av Lisa - 21 mars 2013 20:10

 

I dag var det dags för Leo's utv.samtal

Ett samtal där min minsta son hyllades å berömdes å beskrev som klok å aktiv.   

Gick där i från stolt å lycklig!

 


Dagen i dag har jag spenderat på vad som kommer vara min arbetsplats efter praktiken.

Det känns himla bra där, även fast jag är ganska nervös över mitt kommande uppdrag, å över om jag ens kommer ta mej så långt.

Jag har blivit lovad å lurad på möjligheten tidigare...


I morron ska skoluppgiften avslutas å skickas å sen ska jag jobba min sista fredagkväll på min nuvarande arbetsplats å på flera månader överhuvudtaget. :D

Blandade känslor det där med jobbbytet, jag gläds, men kommer sakna i hjäl mej efter mina underbara kollegor å på platsen som faktiskt är min både i gruppen å rent arbetsmässigt.

Anyway, det är inte läge för safeplay utan jag måste våga chansa å va glad över beslutet.

Hoppas bara det är rätt beslut nu. För allas skull.


Nu ligger jag i soffan å slökollar på tv i väntan på att Martin ska komma hem från Henke å Sanna.

Han är där å hjälper dem lite. :)

Hoppas han kommer snart så vi hinner se lite VD innan det är läggdags.


På lördag ska Henke, Sanna å Livia komma hit å äta med oss å umgås lite hela familjen. :D

Ska bli mycket trevligt! Å gott hoppas jag.

Planen är att vi ska ta fram grillen, även om vädret inte känns speciellt grilligt med det eviga snöandet.


Förresten, såg ni Mästerkocken i går?

Vad hände där liksom?

Jag är såklart hemskt glad att Carl klarade sej klar, det så ju mörkt ut där ett tag, men det kändes ändå ganska orättvist å snopet, tycker ni inte?

 


Nu ska jag ta tag i den där obligatoriska kvällsduschen. :D

Kram å gonatt på er! :)

 
 
Emmy

Emmy

22 mars 2013 05:14

Jag såg på Mästerkocken idag (Berra spelade in till mig). Visst var det snopen eleminering. Gillar också Carl. Jag tyckte även om den andra unga blonda killen som åkte ut för ett par veckor sedan. Ska bli spännande att se vem som vinner.

http://remsansbistro.se

Lisa

22 mars 2013 08:04

Jag håller alla tummar för Carl nu när Julien åkt ut, för jag trodde faktiskt lite på honom... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards