Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 20 mars 2013 08:43

Japp, i dag är vi lediga.

Menigen var att vi skulle mött upp Sanne å Axel å Emma på Öppna förskolan å sen skulle Viggo följt med dem hem.

Tyvärr härjar det sjukdomar hos dem så grabbarna får leka en annan dag.

Viggo ville dock fortfarande till ÖF, så det satsar vi på om en stund.

På hemväg därifrån ska vi naturligtvis handla lite mat.

Om det blir CG eller Ica beror helt på vädret, det har börjar snö nu nämligen...


Klockan två ska jag på Viggos utv.samtal på dagis, å det finns inte så många fler alternativ än att barnen får följa med å va där å leka lite under tiden.


Annars måste jag erkänna att jag känner mej orolig, stressad, missnöjd å irriterad i dag.

Dels tror jag att jag drömt mardrömmar i natt, för jag vaknade med känslan, å sen har det bara fortsatt med barn som vaknar för tidigt å är trötta å skriker å beter sej illa å allmänt tankemalande om jobb-byten, praktiskt, skola å allt annat som ska hinnas med.


Hoppas det släpper, å dagen blir en bra sådan!


Kram å hej på er!

Av Lisa - 19 mars 2013 21:29

Jo jag vet att jag nästan-lovade mer bloggande å både recept å annat.
Men det kan va så att jag fastant i mystic falls. I kväll igen.
Underbart avkopplande som vanligt men även fast jag aldrig trodde jag skulle säga det så är jag allt bra trött på vargar just nu! :P

Av Lisa - 19 mars 2013 18:13

Hela familjen framför kejsarens nya stil! :)

Av Lisa - 19 mars 2013 16:58

På köksgolvet...?! :)

Leo
Av Lisa - 19 mars 2013 16:00

Här sitter vi å väntar på den där snön som ska komma.

Några glesa flingor hitinills, men inte mer här. Än i allafall.

Blåser gör det dock, rejält.


Fick med mej en extra unge i from av Noha hem i dag.

Har inte sett till han å Viggo alls se de kom hem, men jag hör hur de leker på Viggos rum. :D

Leo, som har bestämt sej för att sluta sova på förskolan, sitter utmattad i sängen å ser på lillefot.


Har haft en trevlig arbetsdag, men det ligger ändå en viss olust i spekulationer å prat bakom ryggen å hur vida jag ställer till det på alla enheter när jag inte "kan bestämma mej var jag ska va".

Egentligen tar jag inte åt mej, då jag blir erbjuden något bättre å tackar ja till något jag velat i vad som känns som en evighet, men som sagt, det är obehagligt att känna att "folk pratar" om just mej...



Nu ska jag ställe mej vid spisen, som vanligt, det vakas risotto denna tisdagskväll å till det heta jätteräkor(jag skäms å säga det å lovar på heder å samvete att aldrig mer köpa det!)

 

Vi hörs om nån timme igen, å jag vågar nästan lova att det blir lite recept då. :D

Men garderar mej lite i å med att tröttheten kan ta över rätt som det är. :D

 

Kram på er!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo · Vänner
Av Lisa - 19 mars 2013 07:39

Gullungar som tittar på ån! :)

Ingen snö i Blekinge än men väl starka vindar som viner för glatta livet!
Dagen i dag spenderas på jobbet, så vi hörs lite senare! :)

Av Lisa - 18 mars 2013 22:24

Slut för i dag. Tack för i dag!
Kram å sov gott på er mina vänner! :)

Av Lisa - 18 mars 2013 16:14

Mynte-serien från Ib Larsen.
Helt i min smak. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards