Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 26 mars 2013 13:03

Kanske skulle man slå till? :)
Bra pris var det också. :)

Av Lisa - 26 mars 2013 09:50

Inledde skoldagen med att få en utskällning av städerskan för att jag smutsar ner med mina skor..? :)
Tätt följd av den fadäsen var det avslappningsövning som gällde. :)
Det andra anigens trevligare än det första. :)

Förmiddagen innan kafferasten har flugit förbi, å det kommer säkerligen göra det fram till lunch med. :)
Spännande ämne det här! :)
Det goda samtalet. :)

Hörs sen! ;)

Av Lisa - 26 mars 2013 07:08

För det första har jag en kris av en anigens oseriös karaktär.
Vi har nämligen bara ett ynka VD-avsnitt kvar på den box som finns i vår ägo. Ett enda! :(
Måste nog hämta senaste SoA hos Stina, för helt utan nått å se? Vem överlever det? :)

Kris nummer två är lite mer allvarlig.
Den innefattas av en ständigt ilsken stor son.
I dag har han skrikit å skällt sen han vaknade å bråkat så jag till å med blev försenad.
Suck!
Vad ska man göra? Orkar inte va arg eller skrika tillbaka hela tiden.
Å inte fan hjälper det heller...

Är helt slut i huvudet. Redan.
Hade behövt en balja kaffe eller två men det är det inte tal om.
Sitter redan i bilen på väg till ännu en skoldag i Växjö.
Även denna dag kommer handla om döden å allt dör i kring.

Det blir väl säkert nått vettigt av den här dagen också.
Får jag bara andas lugnt en stund nu så. :)

Hörs senare! :)

Av Lisa - 25 mars 2013 22:05

Jomenvisst.
En platskobra hängandes på väg in i vardagsrummet.
Den absolut snyggaste inredningsdetaljen i vårt hem just nu.
Eller tycker ni inte? :)
Å tänk att den hänger där för andra dygnet i rad med? :)

Av Lisa - 25 mars 2013 20:23

Trotsade tröttheten å körde en snabbvända till Ica för att sen hoppa upp en sväng på CT:n! :)
Det ni..?! :) Inte illa va? :P
Plötsligt händer, som man brukar säga! :)

Nu är det dags för en dusch, sen kryper jag ner i soffan med gitt samvete en stund innan det är dags att sova igen. :)

Kram på er! :)

Av Lisa - 25 mars 2013 18:36

Jösses alltså.
Är helt slut.
Piggnade förvisso till där runt kaffet, men nu är det illa igen. :P

Strax dags å lägg barn, sen är det kväll igen.
Dagarna springer verkligen förbi...

Av Lisa - 25 mars 2013 06:44

Japp. Växjö i dag då.
Ny kurs. Om vård i livets slut.
Hoppas verkligen det är bra föreläsningar för jag har ingen lust egentligen...
Viggo var pigg som en mört i dag men stannar hemma med farmor som sagt.
Leo är lämnad på dagis han, men de hämtar honom vid tre så han slipper va där så länge i allafall.

Vi hörs senare.
Hoppas ni får en bra måndag!
Kram å hej!

Av Lisa - 24 mars 2013 19:47

 

Nya koppar ja.

Härliga att dricka ur å super, superfina!

(martin är av annan åsikt å kallar dem kärring-muggar?!)

Serien heter Mynte å är köpta i webbutiken gnistra i norr.

(kan ärligt erkänna att jag varken kan ta åt mej äran för att ha hittat dem eller beställt dem utan det är Nina som är proffs på sånt där, webshoppande, inredning å hittande av guldkorn. :P)

 

Det har varit en söndag precis i min smak.

Hemmahäng, köksstök, spontanmiddag.

Mamma/pappa-besök å sen Stina å Daniel på besök mitt i kaoset. :D

Underbart helt enkelt. :D

 

Det ända som känns lite dumt är att jag inte varit ute särskilt mycket i helgen.

Kunde ju passat på när jag ska va i skolan till fyra nu i tre dagar.

Men man kan inte få allt. :D

 

Viggo är feberfri men får va hemma med farmor i morron medan vi andra drar i väg på varsitt håll.

Känns verkligen sådär. Hade helst velat va hemma själv med honom. Men sen är det ju det med att missa en hel dags föreläsningar...

 

Nu ska jag gosa ner mej rejält i soffan å kolla på veckans Mästarnas mästare. :D

 

Hoppas ni med haft en underbar helg. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards