Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Lisa - 2 april 2013 09:47

   

Fler lekplatsbilder från gårdagen. :D

Ska ni kan Kristianstand framöver kan jag varmt rekommendera lekplatsen i tivioliparken, å Ohlsson ost förståss. :D

 


I dag inleddes som sagt dagen med sovmorron.

Nu har vi ätit frukost å Viggo pysslar i en pysselbok medan Leo leker med sin dinosaurie som vanligt. :P

Jag försöker slappna av å njuta av den här extra lediga dagen, men hjärnan är redan i skoluppgifts-tänket. Jag är en anigens stressad över när boken jag hoppas kunna använda som grund inte hinner komma förrän i slutet av veckan(my bad. har glömt beställa tidigare).

 

I dag fortsätter vi i lekplatsens tecken. Fick nys via FB om att det var flera stycken mammor å barn som skulle till stora lekplatsen i stan i dag på förmiddagen, så vi tänker packa en fikakorg å åka dit vi med. :D

 

Väl där hoppas jag skolstressen kan lägga sej, så jag verkligen kan njuta av ledigheten...

Av Lisa - 2 april 2013 08:49

Duktiga grabbar! <3

Av Lisa - 2 april 2013 08:16

Tidsändringen har gynnat morgnarna i detta huset.(värre med kvällarna dock.. :P)
Klockan var sju när Viggo vaknade å Leo väntade ytterligare en stund innan han kom tassande. :)

Vi har som sagt ledigt i dag med å jag tycker mej ana solstrålar bakom persiennen. :)

Ska strax masa mej upp å fixa frukost nu.
Gomorron på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards