Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 27 april 2013 08:08

Gomorron lördag! :)

Av Lisa - 26 april 2013 22:23

Jag skrattar hysteriskt.
Martin snarkar.
Hur kan han sova när jag tjuter av skratt i soffan jämte? :)

"REEDDDAAA BULLA"

Av Lisa - 26 april 2013 21:10

Yesman!
För den är fortfarande lika rolig! :)

Av Lisa - 26 april 2013 20:34

Ska jag behöva bli så deperat att jag raggar Robbie-sällskap här...?

(pretty please?)

 

Jag vill, jag vill, jag vill gå.

Men kan inte åka ensam till Götet.

Dels för att det känns lite väl ynkligt att vara solo på en konsert.

Men mest för att jag inte överlever där ensam, jag kommer gå vilse på väg till Ullevi å hamna i en helt annat stad.

 

Så kom igen.

Innan biljetterna är slut, om det ens finns kvar...

 


 

 

Av Lisa - 26 april 2013 18:47

 

(utfyllnads (mobil)bild.)

 

Alltså.

Min praktik-plats.

Vilket HIMMELRIKE!

Om jag var impad i går är jag lyrisk i dag.

Fantastiskt. Magiskt. Drömjobbet.

Det jag älskar med mitt jobb å bara det!

Det enda negativa är pedagogiska måltider,

inklusive bröd-frukost å fika,

jag kommer inte precis bli smalare...

 

Två dagar har jag "jobbat" men är helt fredags-matt ändå.

Visst, jag har ju inte varit nöjesledig precis, men det bådar ju inte precis gott för en full vecka.

(som det visar sej bli få av i å med lediga röda dagar. :P)

Kvällen blir lugn, lite fredagsmys på tu man hand med maken, ska äta varm smörgåstårta som är det första blivit sugen på sen innan den här veckans otäcka magsjuka. :)

 


Helgen som kommer är en ledig sådan(hur härligt? :)) med en massa trevligt planerat, framför allt i morron.

Då ska vi till marknaden här i byn, barnen har fått karusell-pengar å så hoppas vi på att se lite söta djur på fritidsgården. :D

Å på kvällen ska vi tillsammans med M å P hem till Stinas Daneil å äta middag. :)

Kommer bli mycket trevligt. :)

 

Nu ska jag nog ner i matkällaren å rota fram en flaska vin, är det fredag, så är det. :)

 

 

Av Lisa - 26 april 2013 17:15

Efterlängtade men vill inte hem! :)

Av Lisa - 26 april 2013 07:47

Lisa.
Yh-elev.
Blivande spec uska! :)

Av Lisa - 26 april 2013 06:49

Gomorron du friska fredag säger vi! :)

En liten vanlig vardag hinner vi prova på innan helgen tar vid igen! :)

I dag väntar nya utmaningar å vid tretiden i natt fick jag en snilleblixt på vilket "förbättrings-arbete" jag ska genomföra under min praktikperiod! :)

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards