Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Lisa - 3 maj 2013 22:12

 

Oh yes.

Nog var det kaos där ett tag.

Med övertrötta obstinata kids som inte riktigt visste var de skulle göra av sej.

Nu har barnen somnat, jag har loggat in på hotellets wifi å lugnet har lagt sej över rum 223 på Elite Hotel, Jönköping.

 

Leo sover på madrass på golvet å Viggo ligger mellan oss.

Det dunkar discomusik utifrån nånstans, men trots både den å värmen här inne kommer jag nog somna gott. :)

Ser fram emot morrondagen.

Då ska vi springa på stan, leka på lekplats, besöka kyrkogården,kalasa(å få träffa Gustav!) å förhoppningsvis äta nått gott take away på hotellrummet på kvällen. :D

 

Är anigens bekymmrad över hur mycket pyl det kommer bli på Viggo när han måste gå(jo, han är den lata typen) å över mina egna fötter.

Helt plötsligt har mina beige trotjänare till converse skavt sönder under sidan på mina hälar..? :(

Om jag bara kunde hitta de svarta, så man slapp sånna bekymmer... :P

 

Nu ska jag borsta tänder, smörja in fossingarna å hoppa ner i bädden.

Hoppas det går å sova hjälpligt i allafall, så man är pigg tomorrow. :D

 

Vi hörs då.

Natti natti! :)

Av Lisa - 3 maj 2013 21:09

Trivsam utsikt, eller hur? :)

På plats på rummet.
Barnen tar ett sent kvällsbad å vi inväntar den missade extra sängen.
Det blir nog bra det här. :)

Av Lisa - 3 maj 2013 19:45

Efterlängtad mat i Värnamo.
Nu fortsätter färden mot Jönköping å vårt hotell! :)

Av Lisa - 3 maj 2013 17:09

I tid dessutom! :)
Raka spåret mot Värnamo nu, där blir det mat-stopp innan vi fortsätter vidare norrut! :)
Är riktigt förväntasfull, en mini-semester med familjen.
Precis vad som behövs just nu! :)

Av Lisa - 3 maj 2013 07:58

Jobba i stan alltså.
Det är lätt att bli ruinerad! :)
Presenten till farmor är redan fixade.
Älskar torghandel. Å de börjar sälja innan åtta dessutom. :)

Av Lisa - 3 maj 2013 06:46

Väskan är packad å innehåller allt familjen kan tänkas behöva under helgen! :)
Om några timmar sticker vi! :)
Ska bli riktigt mysigt å kul! :)
Äe dock lite mer orolig för utflippning än vanligt. :( Men än är jag åtminstone mer positiv än uppstressad.

Morronen här bådar i allafall gott hittills utan gråt eller skrik so far.
Barnen leker följa John medan jag dricker en kopp kaffe innan det är dags att köra hemifrån! :)

Ha en bra fredag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards