Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Lisa - 4 maj 2013 20:07

 

Unnar oss lite go-dricka på hotellrummet.

En GF-öl å en winecooler, båda ganska nya i Bolagets sortiment. :D

 

Har sprungit i affärer, lekt på lekplatsen jämte hotellet(i tre omgångar :P), varit på 85-års kalas hos farmor å ätit på Jensen Böfhus(alltså tyvärr, maten där, inte värt pengarna, på långa vägar!).

Å jo, vi har haft stunder av kaos å tjabb, men över det hela taget har det verkligen gått bra i dag. :)

 

En lång å intensiv dag går mot sitt slut å vi myser på hotellrummet.

Barnen ligger tätt jämte varandra i sängen å kollar ScobyDoo på den bärbara dvd:n medan jag å Martin försöker höra vad de säger i En gång i Phuket. :)

 

I morron blir det fin-frukost(stina säger att de har gf-bröd i frysen, man måste be om det!) å sen ska vi äventyrsbada på Rosenlundsbadet. Har inte varit där sen jag var liten, då det var ett måste så fort vi var här, så det ska bli skoj att åka dit med mina egna barn nu. :)

 

Nu ska jag bädda ner barnen tänker jag, sen blir det nog ryggläge framför tv:n en stund innan jag med slocknar. :)

 

Kram på er!

Av Lisa - 4 maj 2013 18:33

Jaha.
Vi är galna!
Äta ute.
Kan sluta hus som helst! :)

(Än så länge går det super! *peppar peppar*)

Av Lisa - 4 maj 2013 12:38

Å ett snabbmat-stopp! :)

Av Lisa - 4 maj 2013 12:22

Rumsnycklen. :)
Note: ta med en varsin nyckel ut! :)

Av Lisa - 4 maj 2013 10:45

(Okej, vi gick lite vilse..)

Av Lisa - 4 maj 2013 08:36

 



Barnen var så duktiga vid frukosten.

Viggo åt en massa(Leo 1 ägg...) å de häll sej väldigt lugna även när de ätit klart, å satt å knaprade på kakor tills jag å Martin nästan var klara.

Buffén innehöll inget glutenfritt brödalternativ(tycker jag är ganska kasst...) men en hel massa andra godsaker. :D

Familjen gick upp lite innan mej så jag passade på att ta en extra macka å en koppa kaffe i lugn å ro innan jag förljde efter dem upp på rummet. :)

Norpade med mej ytterligare en kopp kaffe upp på rummet som jag ska dricka upp innan det blir till å duscha här. :D

Så fort jag blir klar(de andra är redan det av nån anledning? :P) ska vi bege oss ut i staden.

Hoppas jag kan lite på mitt minne nu, så vi inte irrar bort oss direkt. :D


Dags å sätta lite fart då. :D

Ses senare. :)

Av Lisa - 4 maj 2013 06:46

Här är vi vakna. :)
Natten gick okej. Ganska mycket levande utanför å glömda ögondroppar ställde till det för mej. :(
Annars har jag faktiskt legat bättre än jag trodde jag skulle, men sen tiggde jag till mej en extra kudde med! :P

Vi ligger i sängen å inväntar att frukosten ska öppna. :)
Ska bli gott, framför allt med kaffe! :)

Gomorron på er!
Hoppas ni sovit gott! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards