Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Lisa - 6 maj 2013 21:44

 

Nytt badrumsskåp från ikea ersätter skötbordet i badrummet.

Bebistiden i det här hemmet är officellt förbi.


Så ja.

Då var det kväll igen.

Har "jobbat", hämtat svintrötta å utspårade barn, lagat veckans fiskrätt till middag å sen hängt en stund med Lotta på deras altan. :D

Det sistnämda gav verkligen sommarkänslor. :D

Ska snart krypa ner å ladda inför två jobbdagar till.

Martin ska va i Älmhult å jobba, så för hans del kommer dagarna innan långhelgen(han å barnen är lediga på fredag med. :P) va extemt långa. Redan kvart i sex ska de köra i morron bitti.

För min del innebär det att jag får masa mej upp vid halv sex för å kunna morronduscha utan att de vaknar ett stackars ensamt barn på övervåningen.

Frågan är om jag inte skippar det då... :P

 

Skor har jag inte letat efter å tränat har jag inte heller. Får ta det i morron i stället. :D

 

Nu säge rjag gonatt!

Sov så gott. :)

Av Lisa - 6 maj 2013 20:10

För-sommar å trevlig granne! :)

Av Lisa - 6 maj 2013 17:37

Nytt schampo, förhoppningsvis ett väldigt bra sådant! :)

Av Lisa - 6 maj 2013 16:04

Snart ska jag hämta de här sötnosarna! :)

Dagen har gått super-fort även denna måndag, å det är fortfarande lika kul! ;)
Å jag är piggare nu än på mycket länge.
Synd att det inte varar för evigt bara...

Av Lisa - 6 maj 2013 08:39

Kan jag komma undan med Foppa-tofflor i ett par dagar eller så? :)

(I dag blir det nog varmt. Hurra! Blir så pigg av sol å värme! :))

Av Lisa - 6 maj 2013 06:56

Ny klocka till badrummet.
(För jo, det behöver man, om man en gång vant sej vid det. :))

Somnade nästan innan jag la huvudet på mina egna kuddar i går kväll. :)
Har drömt mardrömmar igen, de har annars hållt sej undan över helgen.
Vet inte varför jag fortfarande sover oroligt? Är ju van på praktiken nu, å allt flyter på där tycker jag...

Barnen är på prima humör här, kläderna togs på utan bråk å de leker för fullt! :)

Dagens största bekymmer är fortfarande den stora frågan: vad ska jag ha på fötterna?
Det lutar åt slitna gympadojjor så får jag gå på jakt på allvar i kväll.
Både efter det försvunna paret å efter nya på nätet.

Ha en bra måndag!
Så ses vi senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards