Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Lisa - 8 maj 2013 22:59

Blev det ingen vår alls?
I kväll känns det sannerligen som att sommaren har kommit! ;)

Av Lisa - 8 maj 2013 20:37

Här skulle det varit en snygg bild på räkmackor å ett glas rosé.
Men.
Ni ser ju själva, mackj*vlen välte å bilden blev skitful! :P

Vet att jag är helkass på å blogga just nu.
Men jag har visionen, å sen hinner jag liksom inte med innan kvällen är slut å min hjärna går in i auto-mode. :)

Eller så roar jag mej med annat.
Altanhäng å rosé i den varma kvällen tex. :)
I morron är det ju trots allt helgdag.
Då ska jag ta igen förlorad tid med barnen å så ska jag bättra på mitt bloggande. Jag lovar! <3

Av Lisa - 8 maj 2013 16:54

Skulle handla på citygross.
Hittade inte hälften av vad jag ville, å de färska räkorna jag körde dit för å införskaffa fanns inte alls.
To hell whit it. Nu drar jag till Ica! :P

Av Lisa - 8 maj 2013 12:41

Ganska mycket gluten tyvärr...
Men inget som inte går att lösa. :)

Av Lisa - 8 maj 2013 07:59

Lite kuliga kryddor till mej å så smulgubbar som present till mamman! :)

Av Lisa - 8 maj 2013 06:54

Gårdagens h&m-fynd.
Tunika för en femtiolapp.
Jag köpte två. :P

Ska snart packa in grabbarna grus i bilen å bege oss i väg till vad som för kidsen är veckans sista förskole-dag.
Själv ska jag "jobba" på fredag, men ser mycket fram emot bonusdagen med familjen som jag får i morron.
Känns som jag knappt sett barnen hittills denna veckan. :(

Jag må älska min praktik, men jag är nog för evigt vigd åt att jobba oregelbundet, de sär lediga dagarna mitt i veckorna, morgnar utan stress innan kvällsjobb å tidiga eftermiddags-hämtningar på förskolan, det är mer min melodi, åtminstone så länge barnen är små.
Nu har jag ju dock tur med röda dagar två veckor i rad, men de två sista veckorna sen, de är fulla!

Anyway.
Dags för jackor å skor!
Hör sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards