Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Lisa - 12 maj 2013 21:02

SoA.
Säsong 4.
Bara 3 ynka avsnitt kvar.

Av Lisa - 12 maj 2013 19:37

Har inte särskilt mycket att klaga på gällande den gågna helgen.

Förrutom Leo's extrema humör kanske, å att vi stött på ytterligare bakslag gällande samma barn å toabesök, eller snarare brist på. :(

Han har gått från att skött toabesöken självständigt till att inte ens säga till när han bajsat i kalsongerna. Även hemma. :(

På dagis har det funkat ganska kasst till å från som ni vet, men det var bra mycket bättre för att den gångna veckan vara flertalet nerkissade byxor om dagen som mött mej på hans hylla på förskolan.

Håller hoppet uppe å hoppas innerligt att det här är det absolut sista kapitlet i den här historien, för det börjar bli såååå långtråkigt.


Nu var det ju inte klaga jag tänkte göra.

Nej, det har nämligen varit en ljuvlig helg.

Kaos, javisst, men vår kaos.

I går med familjen Jajja, då är det verkligen high life, av allra bästa sort. :D

Å i dag en heldag med Stina, Daniel å Alva, först vid havet å sen i trädgården. :)

Är så lycklig över vår familj å vänner, å de som faktiskt är både ock.   


Jag känner mej laddad inför veckan(även om jag hade varit hemskt glad för en semestervecka eller två. :P) å ser allra mest fram emot torsdagens vinlotteri, även fast tisdagens mitt-bedömning på LIA:n med ska bli spännande. :D

 

Nu avslutar vi helgen med lite SoA, gott liv man lever ändå. :)

Kram på er!

 

 

Av Lisa - 12 maj 2013 14:13

Fika på boön.
Grillad korv till lunch.
Pulled pork i ugnen.
Sol i ansiktet.
Härlig söndag!

Av Lisa - 12 maj 2013 11:23

Av Lisa - 12 maj 2013 10:46

Ny filt å ny keps! :)
Söta Viggo! <3

Av Lisa - 12 maj 2013 09:25

 

Gullungar i torsdags. :)


Gomorron söndagen då! :)

Den här familjen har som vanligt varit vakna en bra stund, men Leo tog sovmorron till strax innan åtta faktiskt. :)

Den här dagen ska spenderas med Stina, Daniel å Alva, det blir först en tur till Boön för klipp-spring å havsluft å sen ska vi bjuda dem på söndagsmiddag. :D


Det låter väl som en bra dag? :)

Jag tycker det, alla gånger. :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards